Sezona 2021 nebyla pro Aleše Fučíka jednoduchá. Hlavním náplní měla být účast v mistrovství Evropy. Aleš Fučík využil pozdního začátku evropského šampionátu a před jeho startem absolvoval několik závodů. Příprava se ovšem nevydařila podle jezdcových představ. V Dánsku a v rakouském Greinbachu po haváriích dost poškodil vůz Volkswagen Polo a připravil celému týmu dost práce. Po velkém úsilí se vůz podařilo do začátku evropské sezony připravit.
"Byla to velká komplikace, všichni si dost mákli. Později jsme přišli na to, že za havárií v Dánsku mohla konstrukční chyba tlumičů Rieger, které připravovali přímo v Holandsku. Nebylo to nic příjemného roztočit se přibližně ve stočtyřicetikilometrové rychlosti a prásknout do zdi. Vůz se podobně choval také na dalším přípravném závodě v rámci RallyX Nordic ve švédském Höljes. Problém s tlumiči vyřešil Roman Kresta. Dost práce jsem týmu přidělal i v Greinbachu, ale i tam se auto podařilo opravit a v závodě jsem mohl pokračovat. Za to patří mechanikům velký dík," uvedl k začátku loňské sezony Aleš Fučík.
Vůz Volkswagen Polo nyní tým připravuje na start letošní sezony. "Oba motory jsou nyní mimo naše dílny. Jeden ve švédské společnosti Trollspeed, kde se čeká na dodávku dílů z USA, aby mohl být zkompletován, druhý pak připravuje Julian Godfrey v Anglii. Co se týče spolupráce, s Trollspeedem to není jednoduché. Naopak s týmem Marklund Motorsport, odkud jsme auto koupili, funguje spolupráce na výbornou. Stejně jako s Unicem. Hlavním letošním programem budou starty v zónovém a republikovém šampionátu. Navíc bych chtěl určitě statovat v rámci mistrovství Evropy v Nyirádu, kde máme v nejbližší době naplánovaný test," prozrazuje letošní plány Fučík.
Znojemský jezdec měl radost i z fungování vozu v závěru loňské sezony. "Nemáme potřebu cokoliv měnit. Ať už na Slovensku, v Nyirádu nebo při Setkání mistrů v Sosnové auto fungovalo perfektně. V Nyirádu jsem nepatrně ztrácel na Káraie, který je na trati doma. Při testu si vyzkoušíme ještě malou změnu v nastavení diferenciálů," říká Fučík.
Aleš Fučík si loni pohrával také s myšlenkou vrátit se na autokrosové tratě. Dokonce zkoušel SuperBuggy Radka Jordáka. "Měl jsem možnost si buggy vyzkoušet při testu, ale nesplnilo to moje očekávání. Je to taková jízda s motokárou po poli. Plno vibrací. Musel bych se do toho dlouho dostávat a přizpůsobovat jízdní styl. Rallycross je úplně něco jiného. Budoucnost vidím tam," uzavírá Aleš Fučík. Tým KRTZ motorsport navíc připravuje také Mitsubishi Mirage, se kterým by se ve vybraných republikových a zónových závodech měl představit Marek Joura.