Během zimní přestávky tým KRTZ nezahálel a na novou sezonu došlo u vozu Volkswagen Polo k několika změnám. Tlumiče jsou připraveny přímo ve firmě Öhlins, s verzí nastavení, kterou jel s tímto vozem v sezoně 2016 Johan Kristoffersson. Nový je také systém odpojování řazení od společnosti Unic, který nyní nahrazuje centrální diferenciál, podobně jako u vozů kategorie R5. Další novinkou je Air Fresh systém neboli přepouštění vzduchu do svodů. „Díky tomu nemusím tolik využívat ALS a auto lépe reaguje na plyn v jakýchkoli otáčkách. Zapracovali jsme i na rozložení hmotnosti, díky novým plastům jsme na limitu 1300 kilogramů s prázdnou nádrží,“ představil změny Aleš Fučík.
"Situace v Evropě je, jaká je. Nikdo teď neví, co bude. Auto máme na sezonu připravené, chce to jen otestovat a doladit několik detailů. Investovali jsme nemalé prostředky do auta, proto mě mrzí, že se závody odkládají. Nic s tím ale neuděláme," dodal Aleš Fučík.