Tomáš a Jakub Michalovi vyrazili do sezony 2019 se stejnou technikou jako v předešlé sezoně. V divizi SuperTouringCars -2000 se chtěli pokusit o co nejlepší umístění. Sezona pro tým Autosema Racing ovšem nezačala zrovna nejlépe. „Na obou našich závodních speciálech proběhlo během zimní přestávky mnoho úprav, zejména na motorech a podvozcích. Bohužel těsně před prvním závodem si Jakub Michal zlomil nohu a tím začaly naše letošní komplikace. V prvním závodě startoval tedy pouze Tomáš Michal (Peugeot 205) a nevedl si vůbec špatně, když obsadil třetí místo," komentují úvod sezony v týmu Autosema Racing.
Do druhého závodu již nastoupili oba jezdci. "V jeho průběhu odešla téměř současně na obou autech převodovka a byli jsme nuceni ze závodu odstoupit. Ve velmi krátkých intervalech mezi závody se nám problémy nakonec podařilo vyřešit a Jakubovi (Peugeot 206) se začalo dařit. Během sezóny se dokázal pravidelně umisťovat na stupních vítězů, dokonce jeden závod vyhrát. Bohužel díky vynechanému prvnímu závodu a odstoupení v druhém závodě to stačilo „pouze“ na konečné třetí místo v mistrovství Zóny střední Evropy, v mistrovství ČR, Rakouska a Itálie."
Druhé týmové auto Peugeot 205 trápily letos především potíže s motorem. "Tomáš měl v letošní sezóně poněkud větší smůlu na technické problémy, které se po výměně kompletního převodového ústrojí přesunuly na motor. Než jsme tyto problémy vyřešili, tak bylo půl sezóny pryč. V plné síle tedy mohl znovu nastoupit až v posledním závodě v Rakousku, kde obsadil druhé místo, ale na lepší celkové umístění to již nestačilo. Tomu, co se stalo v Melku, jsme sami nemohli dlouho uvěřit. Tomáš se po dlouhé době začal opět sžívat s autem a s převodovkou, se kterou předním odjel jen osm kol. Naopak Jakub nabitý množstvím pódiových umístění z předchozích závodů chtěl dále vylepšovat své letošní maximum. A vzal to opravdu za správný konec, když si ve finále naprosto s jistotou dojel pro první místo. Už v ten okamžik bylo o senzaci postaráno. Kdyby nám však ještě někdo před finále tvrdil, že Tomáš se po nevýrazných výkonech z rozjížděk dostane také na bednu, asi bychom se mu vysmáli. Těžko pak popsat euforii, která nastala když Tomáš předjel dva soupeře najednou a dostal se na druhé místo za Jakuba, které až do cíle nepustil!"
"Pro sezónu 2020 chystáme opět řadu změn. Na Peugeotu 206 nezastavujeme vývoj a již tradičně chceme auto přiblížit našim představám o dokonalém závodním stroji pro divizi STC-2000. Velkou novinkou pro náš tým bude ovšem Tomášův přechod do kategorie STC +2000, kde bude pilotovat vůz s přeplňovaným motorem. Zatím prozradíme jen, že se vracíme k Volkswagenu,“ přibližuje novinky tým Autosema Racing.