Nejlepšího výsledku sezony dosáhl v Norsku Josef Šusta. Stejně jako v předešlém závodě získal patnáct bodů do tabulky šampionátu, ale celkově skončil sedmý. "S kvalifikačními jízdami jsem byl hodně spokojen. Měli jsme ale velké štěstí, protože technická závada nás zastavila těsně za cílem poslední jízdy. Dík patří mechanikům, kteří před nedělním semifinále udělali kus práce a závadu večer odstranili." Smůla přišla hned po startu semifinále, kde to po kolizi s Baumanisem a Kalliem odneslo pravé zadní kolo. S defektem se na postup pomýšlet nedalo. "Bodový zisk ze závodu není špatný, ale stále mému výkonu chybí účast ve finále a několik dalších bodů navíc. Tentokrát to na postup do finálové jízdy určitě bylo, ale proti nárazu zezadu jsem nemohl nic dělat. To je rallycross," dodal Josef Šusta.
Po hodně dlouhé době jsme v mistrovství Evropy mohli vidět Jana Skálu. Přestávka na něm nebyla znát a celkově skončil na jedenáctém místě. V semifinále obsadil páté místo. "V první řadě jsem moc rád, že jsem se mohl po dlouhé době svézt na takovém podniku a v tak pěkném autě. Výsledkově to bylo nahoru dolu a musím sportovně uznat, že navíc jsem asi při aktuálním rozpoložení neměl. První šestka jede fakt rychle a navíc jsem chytil těžké semifinále. Několik kol jsem měl možnost jet za Nuryevem a Baciuskou. Viděl jsem, že když jsem měl čisté průjezdy zatáčkami, dalo se jim stačit. Ale oni na rozdíl ode mně jeli bezchybně a díky mým chybičkám si vybudovali náskok. Auto přežilo, já si fakt užil každou jízdu a teď hurá zpátky do práce."
Po dvou dobře zajetých závodech tentokrát vůbec nebyl spokojený Ondřej Smetana, který si v Norsku připsal tři body za čtrnácté místo. "Stále bojujeme s motorem a jeho výkonem. Od začátku sezony to díky nové elektronice není ono. V předešlých závodech to na mokru nebylo tolik znát, ale v Norsku na suché a navíc na trati, která je na na motor náročná, to bylo hodně znát. Musíme na tomto problému během přestávky zapracovat a výkon co nejlépe optimalizovat."
Spokojený se svým výkonem nebyl ani Pavel Vimmer, který obsadil šestnáctou pozici. "Mistrovství je hodně vyrovnané. Postup do semifinále nám utekl o čtyři body. V každé jízdě nám několik desetinek vteřiny scházelo, měl jsem jet rychleji. Konkurence je opravdu obrovská. Teď nás čeká velká repase auta a zvažujeme i nějaký letní program, protože přestávka je opravdu dlouhá. Nelíbí se přístup ze strany promotéra, který nás stále odsouvá na druhou kolej. Na jednu stranu po nás chce jednotné řídící jednotky, ale jejich kontrola je naprosto tristní. Vůbec se nebavím o tom jak probíhají technické přejímky, kam už nechodí ani hlavní komisař FIA," prohlásil Pavel Vimmer.
Hned za Vimmerem skončil Václav Veverka, který ještě před poslední kvalifikací byl na devátém místě. Porucha zhatila šanci na postup mezi nejlepší dvanáctku. "Do Norska jsme odjížděli s dobrým pocitem, protože v letošní sezoně jsme se pokaždé dostali do semifinále, které je pro nás jasným cílem v každém závodě. Už cesta nebyla snadná a po výměně ložiska nápravy našeho přívěsu, kdy jsme skoro zázrakem koupili nové ložisko na norském venkově, se nám podařilo se čtrnácti hodinovou ztrátou dorazit do deštivého Hellu. Páteční den byl hlavně o poznání nové trati, na kterou jsme zavítali úplně poprvé. Trénink a první kvalifikace nebyly podle našich představ, ale vše se obrátilo v sobotu, kdy jsem se držel na průběžném 9. místě. Když jsem se v poslední kvalifikaci vracel z joker lapu zpět na první místo, byl jsem si téměř jistý, že se mi opět podaří probojovat do semifinále. Bohužel veškeré naděje ukončilo benzínové čerpadlo, které ke konci kvalifikace přestalo dávat dostatečné množství paliva. Kvalifikaci jsem nedokončil a i přes dobrý průběh jsme jeli z Norska bez bodů.Teď nás čeká delší evropská pauza, ale v mezičase určitě nebudeme zahálet a přípravy na další závody už jsou v plném proudu. Rád bych také poděkoval všem partnerům a celému týmu za podporu."
Devatenácté místo si v Norsku připsal Marcel Suchý, když nejlépe dokázal zajet závěrečnou čtvrtou kvalifikaci. "Hrozně dlouho mi trvá, než si na trati najdu ideální stopu a rytmus držet se jezdců, co jedou na předních příčkách. Při tak vyrovnaném startovní poli stačí jedna drobná chybička, kterých se mi na nových tratích nedaří vyvarovat a je po slušném výsledku.Teď nás čeká letní pauza, při které se budu snažit zapracovat hlavně sám na sobě. Přes léto bych chtěl natestovat s vozem co nejvíce kilometrů, které se pak snad projeví i ve výsledkové listině. Peugeot funguje naprosto parádně a jsem si zcela vědom, že bych se sním měl pohybovat o několik příček výš.”