Tři ze čtyř českých jezdců se ve Francii dokázali probojovat do semifinálových jízd. Josef Šusta svou semifinálovou jízdu vyhrál a ve finále obsadil třetí místo. Ve Francii každoročně doplňují evropské jezdce domácí závodníci, kteří poté výrazně promlouvají do umístění na předních místech.
"Nebylo to úplně jednoduché. V semifinálové jízdě jsem po zahřívání gum slyšel obrovskou ránu. Pedál spojky zůstal na podlaze. Zkusil jsem tedy odstartovat pomocí ruční brzdy a první kvalt zařadit bez spojky. Neobešlo se to bez ulitého startu, ale nakonec se to povedlo a svou semifinálovou jízdu jsem vyhrál," popisuje trable Josef Šusta, který v semifinále zvítězil, i přes to, že musel dvakrát projet joker lap. Totéž se několik okamžiků předtím ve čtvrté kvalifikaci povedlo Petteru Solbergovi. "Musím poděkovat celému týmu. Před finále dokázali závadu alespoň provizorně odstranit. Po startu došlo ke kontaktu s Navickasem, ale podařilo se mi situaci ustát. Ze třetího místa v cíli mám radost, konkurence byla ve Francii opravdu velká. Trať mi sedla a podařilo se mi zajet výsledek, na který bychom rádi navázali také v dalším závodě ve Španělsku," pokračoval Josef Šusta.
Ondřej Smetana si po nevydařeném úvodu vybojoval účast v semifinále. Tam obsadil čtvrtou příčku. "Konečně se mi podařilo prolomit francouzské prokletí a závod jsem dokončil bez toho, abych se něco pokazilo nebo jsem auto rozbil. První den se mi vůbec nevedlo, ale nakonec jsme přivezli další body do hodnocení šampionátu. Francouzská trať je velmi náročná na motor a nepatří k mým oblíbeným. Potěšující je, že jsme oproti francouzské konkurenci nezaostávali. Každá chyba je na čase znát. V neděli to byla z počátku loterie s pneumatikami, ale v konečném důsledku bylo jedno jestli se jelo na mokrých nebo na suchých. Nyní se soustředíme na závod v Barceloně," uvedl Ondřej Smetana.
Pro Pavla Vimmera závod skončil po defektu také v semifinále. Výrazně lépe se mu vedlo druhý den. V poslední kvalifikaci se mu povedlo zajet druhý nejrychlejší čas. "Musím říct, že to byl jeden z nejlepších závodů, který jsem kdy absolvoval. Organizačně všechno klapalo na jedničku. Po prvním dnu jsem si říkal, že to asi sbalíme a pojedeme domů. Dostat se s jednou nedojetou rozjížďkou do semifinále se rovná zázraku. Ale povedlo se. Přesně se nám podařilo trefit nastavení podvozku, auto fungovalo perfektně. V semifinále jsem odstartoval třetí, ale v půlce jízdy přišel defekt pneumatiky a byl konec. Doufám, že v Barceloně se konečně posunu do finále," zhodnotil Pavel Vimmer závod ve Francii.
Poslednímu českém zástupci v divizi Super 1600 Václavu Veverkovi se v Lohéacu nevedlo a do semifinálových jízd se neprobojoval.