Velice blízko vstupu do rallycrossu je značka Hyundai. Korejský výrobce, který se svým továrním týmem úspěšně působí v mistrovství světa v rally by se v rallycrossu měl ukázat prostřednictvím týmu GRX Marcuse Grönholma. Bývalý jezdec potvrdil, že nepůjde o tovární tým, ale usiluje o starty se dvěma vozy. Auta by měla vycházet z rallyových speciálů z roku 2016. Jednání o vstupu potvrdil také šéf Hyundai Motorsport Michel Nandan.
Další značkou, kterou bychom v budoucnu měli vídat na rallycrossových tratích je BMW. Za tímto projektem stojí Timo Scheider, který letos závodil s fiestou týmu MJP Racing. "Zatím nemohu říct více, než že probíhají jednání," řekl Timo Scheider. Není tajemstvím, že bavorská značka má o vstup zájem především z důvodu elektrifikace rallycrossu.
Blízko dohodě o příští sezoně, do které by chtěl nastoupit s novými vozy je Mattias Ekström. "Vypadá to dobře, chybí už jen několik podpisů. Doufám, že rozhodnutí padne ještě před Vánocemi, abychom byli na sezonu včas připraveni," uvedl Mattias Ekström. V úvahu připadá i přechod z modelu S1 na jiný, který bude marketingově německé značce lépe zapadat do konceptu. Svoji účast s Guerlainem Chicheritem a britským Prodrivem už dříve potvrdil Renault. Už méně potěšující je zpráva, že Andreas Bakkerud po konci týmu Hoonigan Racing Division pokukuje po rally v rámci šampionátu WRC2.