Mistrovství světa skončilo úplně stejným způsobem jako na začátku května v portugalském Montalegre začalo. Vítězstvím Pettera Solberga. Norský jezdec vyhrál dvě rozjížďky, v semifinálové a finálové jízdě poté ukázal, že je právem letošním mistrem světa. V sezoně získal pět vítězství, devětkrát stál na stupních vítězů a nejrychlejší byl v pětadvaceti rozjížďkách. To je bilance světového šampiona. "Ještě před závodem jsme udělali plno práce na autě. Čtyřicet procent věcí, které máme připraveny na příští sezonu, už byly ve voze. Ukázalo, že jdeme správnou cestou. V mistrovství je plno mladých talentovaných jezdců. Jsem potěšen jezdeckou úrovní šampionátu. Nyní už se těším na slavnostní vyhlášení FIA, které se uskuteční v Dohá. Příští rok budu znovu na startu a budu chtít opět bojovat o titul. Musím poděkovat celému týmu za skvělou práci, kterou po celou sezonu odváděl. Nyní je čas na velkou party," řekl v cíli Petter Solberg.
Souboj tří týmů o první místo v konečném hodnocení nakonec vyhrál Olsbergs MSE. Po rozjížďkách se ocitl mimo hru tým Peugeot - Hansen. Timur Timerzyanov a Timmy Hansen nezískali potřebný počet bodů a ztrátu už nemohli v závěrečných jízdách dohnat. Jednoduché to neměl ani tým Marklund Motorsport. Mechanici museli po čtvrté rozjížďce vyměnit motor o vozu Toomase Heikkinena. Rozhodly semifinálové jízdy. Anton Marklund se do finále neprobojoval, zatímco oba jezdci Fordu ano. "Jsem pyšný na celý tým - vyhrát tuto trofej. Pracovali jsme tvrdě celou sezonu, je to skvělý pocit," uvedl Reinis Nitišš, který jako nováček skončil na třetím místě konečného pořadí. Spokojeni i s druhým místem mohou být v týmu Marklund Motorsport. "Není uspokojivé končit na druhém místě, ale před sezonou jsme chtěli skončit mezi prvními třemi. Naučili jsme se mnoho věcí a příští rok budeme zpátky a tvrdě bojovat," prohlásil Anton Marklund. Náplastí může být i konečné druhé místo týmového kolegy Toomase Heikkinena mezi jezdci.
Třetí místo v prvním závodě mezi jezdci divize Super Car vybojoval Kevin Eriksson. Vítěz kategorie RX Lites 2014 si svým výkonem řekl o místo v týmu v roce 2015. Čtvrté místo v závěrečném závodě i v konečném pořadí získal Timmy Hansen, který svedl tvrdý souboj v semifinále s Manfredem Stohlem. Druhý rok po sobě končí bez výhry poslední mistr Evropy divize Super Car Timur Timerzyanov. Ruský jezdec skončil kvůli technickým problémům vozu v semifinále. "Sezona je u konce. Cítím, že poté co jsem nezakončil sezonu protnutím cílové čáry, to není ten správný konec. Doufám, že v příští sezoně budeme bojovat o titul," řekl Timur Timerzyanov.