Už od doby, kdy tým GCK zveřejnil zprávu o vstupu do elektrického rallycrossu s vozem Lancia Delta, se nabízela otázka, jak to vůbec francouzský tým myslí. Dlouhé čekání se se vyplatilo a Guerlain Chicherit předvedl na Nürburgringu opravdu vůz na bázi vozu Lancia Delta Integrale s elektrickým pohonem. Francouzský jezdec se do startovního pole světového šampionátu vrátil přesně po roce. A bylo skutečně vidět, že vůz je konkurenceschopný. V první jízdě se pohyboval na druhém místě za Ole Christianem Veibym. Následoval ovšem ostrý kontakt s Kevinem Hansenem a Lancia skončila v betonové zdi. Poškození bylo veliké a sobota pro Chicherita skončila.
Díky obrovskému úsilí týmu GCK se Chicherit v neděli s opraveným autem na trať vrátil. Zvládl rozřazovací jízdu a nechybělo mnoho a postoupil do finálové jízdy. V semifinále si všem přes obrubník moc zkrátil zatáčku, poškodil zavěšení a to znamenalo konec nadějí.
"Rád bych poděkoval svému týmu, který v posledních týdnech pracoval celé dny a noci, aby byl vůz včas připraven," řekl Chicherit. "Je to úžasné auto. Nikdy ve své dvacetileté kariéře jsem nebyl tak netrpělivý, až usednu za volant. S naším vystoupením jsme nadmíru spokojeni, protože jsme se dokázali vyrovnat rychlostí našim soupeřům, kteří s těmito elektromobily nové generace absolvovali již devět závodů. Nyní využijeme zimní přestávku k tomu, abychom analyzovali všechna data získaná během víkendu a provedli všechny potřebné úpravy. Doufám, že příští rok se vrátíme se dvěma vozy!"