Poprvé na sebe výrazněji upozornil při závodě v Kerlabu 2010. Se starším vozem Citroën Xsara obsadil čtvrté místo. Tehdy před ním skončili Doran, Isachsen a vítěz Jernberg. Loni poprvé absolvoval téměř kompletní mistrovství Evropy. Zaznamenal jedno druhé místo v Polsku, třetí skončil v Anglii. Výborně rozjetý závod měl také v Rakousku, kvůli předčasnému startu však byl z finále A vyloučen. Francouzský jezdec Davy Jeanney je mistrem Francie v tehdejší divizi 1 z roku 2010. Letos by rád dosáhl na první vítězství v mistrovství Evropy.
Při posledním závodě na domácím okruhu v Dreux byl hodně blízko. Po startu finále se dostal do vedení, ovšem zastavil ho technický problém jeho vozu. "Je to obrovské zklamání, byl jsem hodně blízko vytouženému vítězství. Musím však bojovat dál."
Davy Jeanney vstoupil do rallycrossu v roce 2005. Tehdy poprvé usedl do vozu Citroën Visa v jednom regionálním francouzském závodě. "Na rallycross jsem koukal v televizi. A říkal jsem si, že bych to také rád vyzkoušel. Navíc mi pomohlo, že můj soused rallycross jezdil. Proto jsem od něj koupil jeho auto a začal závodit. V začátcích mi hodně pomohl a předal řadu zkušeností."
Postupně se propracoval přes divizi 2 a divizi 1A francouzského mistrovství až do nejsilnější divize 1. S vozem Citroën Xsara se v roce 2010 stal mistrem Francie. Při cestě za titulem Jeanney pětkrát zvítězil a porazil své největší soupeře, kterými byli David Meslier a Jerome Grosset-Janin. "Je to pro mě zatím největší úspěch v mojí kariéře. O titul jsem bojoval po celou sezonu. Rozhodl předposlední závod v Essay, kde se mi podařilo vyhrát."
V mistrovství Evropy začínal s vozem Citroën Xsara. Nyní tým JSA competition disponuje modelem C4. "Xsara se oproti C4 chovala daleko nervózněji. Nechci říct, že s „céčtyřkou“ se jede snadno, ale vůz je samozřejmě novější a modernější . Při jeho stavbě jsem spolupracovali s týmem Kennetha Hansena. I nyní, když potřebujeme pomoc s nějakým problémem, obracíme se na něj. Spolupráce mezi námi je na dobré úrovni. Mezi vozy Citroën ve startovním poli nebudou zásadní rozdíly. Jde jen o osobní nastavení a pocit."
V loňské sezoně se ukázal na osmi závodech mistrovství Evropy. Celkově obsadil konečné desáté místo. V předposledním závodě v rakouském Greinbachu patřil po celý víkend k nejrychlejším a měl nakročeno k prvnímu triumfu. Jako první však doplatil na nové pravidlo a kvůli předčasnému startu byl z finále A vyloučen. I když viditelně předčasně odstartoval Isachsen. "Nepomohl nám ani videozáznam. Bylo to podobné zklamání jako tady ve Francii. Přesto musím svoji první sezonu v Evropě hodnotit kladně. Naučili jsme se plno nových věcí, které doufám že zužitkujeme tento rok. Jel jsem poprvé na nových okruzích. Nejvíce se mi líbilo, hlavně kvůli atmosféře, Švédsko. Letos se těším do Maďarska. Doposud to byl všechno jen takový trenink. V tomto roce se chceme zaměřit na boj o celkové stupně vítězů. To je nová výzva.“
Mnoho francouzských jezdců, i přes jejich kvalitu, se do mistrovství Evropy nehrne. Kromě Davy Jeanneyho můžeme vídat jen Marca Laboulla nebo veterána Jeana - Luca Paillera. Vyjímkou je vždy francouzský závod mistrovství Evropy, který je i součástí národního šampionátu. Letos obsadili Francouzi kompletní první řadu finále A divize SuperCars. Vedle Laboulla se postavili Jerome Grosset - Janin a Gaëtan Serazin. "Francouzský šampionát má obrovskou kvalitu a prestiž. Navíc rallycross je ve Francii hodně populární, je tu celá řada okruhů. Proto se francouzští jezdci nepotřebují příliš zviditelňovat v Evropě, když mají výborné podmínky doma."