Pořadatelé a organizátoři ze Sedlčanské kotliny odvedli dobrou práci a jezdci, kteří se rozhodli do Sedlčan přijet, si zazávodili na skvěle připravené trati. Solidní byla také divácká účast tohoto podniku, který byl letos už čtvrtým v rámci Mezinárodního mistrovství ČR.
V divizi SuperCars nenašel opět přemožitele Alois Höller a po zásluze zvítězil. V této divizi se na startu sešla pouze čtyři auta. Rakušan Max Pucher sice disponuje vynikající technikou v podobě vozu Ford Fiesta Mk 7, ovšem jezdecky na konkurenci nestačí.
Divizi Super 1600 vyhrál maďarský jezdec Lajos Gyula. Situace v této divizi byla mnohem vyrovnanější než v divizi SuperCars, druhé místo obsadil Jan Skála, který se v rallycrossu představil po delší době. Jeho vůz Peugeot 208 je na prodej. Na třetí místě skončil tentokrát Erwin Frieszl před Wernerem Panhauserem a dalším českým zástupcem Josefem Šustou.
V jedné z nejpočetněji zastoupených divizí, v SuperNationals, se z vítězství ve finálové jízdě radoval Jakub Bittman. V rozjížďkách byl sice nejrychlejší Roman Častoral, ale ve finále ho potrápily technické problémy a skončil na druhém místě. Třetí místo obsadil Karel Václavík. V National 1600 vyhrál Sven Förster.
V divizi historických aut 4x4 po odstupení Luboše Čížka zůstaly ve hře pouze dva escorty. Z vítězství se radoval Petr Koutný před Radko Polcarem.
I když ve finále divize historických aut do šestnácti set kubíků neměl Václav Veverka starší nejlepší start, několika předjížděcími manévry a rychlou jízdou dokázal opět zvítězit. Na druhém místě dojel Radek Gut před Stanislavem Brunátem. Na třetím místě jela dlouhou dobu Martina Koutná, ovšem po kolizi s Danielem Vonešem skončila čtvrtá.
V divizi nad šestnáct set kubíků vyhrál Jiří Matějka před Liborem Gutem a Josefem Irem. Jan Macháček musel z finále v prvním kole odstoupit kvůli proraženému kolu.
Sedlčanský závod opět zpestřily souboje jezdců Kartcrossu.