IMG převzalo komerční práva na mistrovství Evropy v rallycrossu po sezoně 2012. V roce 2014 získal šampionát statut mistrovství světa vedle Formule 1, WRC, WTCR a WEC. Změnil svou podobu a formát a začal využívat kromě klasických rallycrossových tratí také okruhy. Od čtvrtého závodu ve Finsku odstartovalo živé vysílání jednotlivých závodů. Šampionát zlákal celou řadu osobností včetně mistrů světa v rally Pettera Solberga a Sebastiena Loeba. Jednotlivé týmy byly podporovány přímo výrobci, ať už šlo o Ford (Hoonigan Racing Division), Volkswagen (PSRX VW Sweden), Peugeot (Peugeot - Hansen) nebo Audi (EKS).
Zapojení výrobců však skončilo uprostřed plánů na přechod nejvyšší kategorie na elektromobily, které měly původně začít v roce 2020. Značky odešly z důvodu, že přechod neprobíhal dostatečně rychle vzhledem k jejich požadavkům. Od té doby byla elektrická strategie série několikrát pozměněna a plánuje se zavedení technologie EV od roku 2022. I přes odchod automobilek před sezonou 2019 a úbytek financí byl právě tato sezona jednou z nejatraktivnějších ve své krátké historii.
„V současné době v diskusi s FIA vyhodnocujeme několik možností pro budoucnosti šampionátů a v pravý čas sdělíme další podrobnosti,“ řekl výkonný ředitel MS Paul Bellamy. Problémem mohou být finanční problémy společnosti Endeavour, která řídí IMG.