Jakub Bittman se v rallycrossu poprvé objevil v závěru roku 2009. Předtím jezdil závody trabantkrosu, kde sbíral první zkušenosti a dařilo se mu získávat pódiová umístění. V roce 2008 přišlo rozhodnutí postavit vůz Peugeot 206. S tímto vozem na konci sezony 2009 startoval poprvé v Sosnové a vyzkoušel si i autokros. Sezonu 2010 strávil v obou republikových šampionátech, v dalším roce ale dostal definitivně přednost rallycross. "Autokros se mi moc nelíbil kvůli velkému množství bláta. Líbila by se mi bugyna, ale to zatím nepřichází v úvahu," říká na úvod Jakub Bittman.
V posledních letech bojuje v rámci mistrovství republiky a seriálu Zóny střední Evropy. I když tomu úvod sezony 2013 nenasvědčoval nakonec dokázal Bittman získat titul v divizi SuperNationals. "Se sezonu jsem naprosto spokojený. Nečekal jsem, že bych mohl získat zónový titul. Ve většině závodů se mi podařilo skončit na stupních vítězů. Dvakrát se mi podařilo vyhrát (Kakucs a Sosnová pozn.). Sosnová pro mě byla nejlepším závodem sezony, vyhrát doma a navíc porazit Romana Častorala bylo skvělé. Všechno klapalo jak mělo. Pro druhou polovinu sezony jsme vyměnili tlumiče (HP sporting) a dali nový podvozek od Blue Engineering, což auto výrazně posunulo dopředu. Mrzí mě poslední závod v Nyirádu, kde jsem zničil auto. Navíc se kvůli časovém skluzu a špatné organizaci neodjely ani finálové jízdy. Výsledky se počítaly po rozjížďkách, celkově jsem odjel osmnáct kol za víkend. Závod o ničem," uvedl Bittman.
"Konkurence v SuperNationals je velmi početná a jsou to pěkné závody. Největšími soupeři jsou pochopitelně Roman Častoral a Gerald Woldrich se svým bláznivým mercedesem. Úroveň šampionátu moc hodnotit nechci, přeci jenom toho ještě nemám tolik odjeto. Organizačně letos dopadly Sedlčany i Sosnová dobře. Zlepšit by se ovšem měla především medializace mistrovství republiky," dodal Bittman.
Pozorně sledoval také ostatní šampionáty. V budoucnu by se rád ať už do Challenge nebo do mistrovství Evropy posunul. "Začali jsme stavět nový vůz Peugeot 208 pro divizi Super 1600. V příští sezoně bychom ho chtěli otestovat v rámci ZSE a od roku 2015 bych rád jel Challenge, pokud se seriál pojede. Stávající "dvěstěšestka" bude přes zimu kompletně zrepasována a dostane také nový motor. S tímto vozem budeme pokračovat v divizi SuperNationals."