Sezona 2019 byla v provedení ARTFordSPORT Plzeň ve výsledcích úplně jiná, než si manažer týmu a jezdec Jiří Galuška plánoval. V předchozí sezoně nasazoval dvě auta do ZSE. Vůz Ford Fiesta S1600 s mladým slovenským jezdcem Mariánem Gajdošem a Fiestu R3T-1.6Turbo, kterou vodil po tratích Jiří Galuška. Týmu se podařilo získat v sezoně 2018 celkové třetí místo v rámci MMČR (Jiří Galuška) a vítězství v rámci mistrovství Slovenska (Marián Gajdoš). V rámci ZSE z toho byla dvě místa.
„Po sezoně 2018, s námi ukončil spolupráci Marián Gajdoš. Naše Fiesta S1600 pro třídu STC-1600 prý nebyla dostatečné nářadí pro jeho další rozvoj. Trošku jsem se nad tím podivil a jen tak z „hecu“ od mechaniků jsem se nakonec rozhodl, že s tímto autem pojedu v sezoně 2019," komentuje start do sezony 2019 Jiří Galuška. „Plán byl odjet většinu podniků ZSE v divizi STC-1600 a získat celkově v rámci zónovém mistrovství umístění v první trojce. A k tomu navíc odjet podniky MMČR,“ dodal
Výsledek sezony ale pak byl přesně opačný. Vůz Ford Fiesta S1600 v zelené barvě se nakonec ukázal jako velmi konkurence schopné nářadí Z celkem devíti odjetých závodů byl v konkurenci velmi rychlých jezdců z Maďarska, Polska, Rakouska, Česka a Slovenska sedmkrát ve finále a třikrát z toho bylo umístění na stupních vítězů. Ve finále Jiří Galuška získal ve třídě STC-1600 titul mistra ČR a 4.místo v Zóně střední Evropy za sezonu 2019.
„Podniky v rámci MČR jsem jel vždy jako součást ZSE a neřešil jsem celkové body. Z rodinných důvodů jsem musel vynechat český a zónový mistrák v červnu v rakouském Fuglau a tak jsem myslel, že budou tyto body chybět. Až před posledním závodem v Melku jsme se dopočítali, že by to mohlo vyjít až na titul. Povedlo se získat třetí místo a titul tam spadl jako takový velmi příjemný bonus navíc“, uvedl Jirka Galuška. „V rámci Zóny jsme jeli celou sezonu ve finále a stále o první místo. Bohužel v druhé polovině sezony nás začala zlobit převodovka. Dvakrát jsem závody končil bez jedničky. Navíc jsem udělal jednu zbytečnou chybu v Sedlčanech, která skončila velkou nehodou. Tyto body ze Sedlčan pak chyběly. Moje smůla se pak dovršila na předposledním podniku ZSE v maďarském Mariapocsi, kde se v první jízdě sekla převodovka a bylo po výsledku. Poslední závod v Itálii jsme pak ani nejeli a bylo z toho konečné čtvrté místo v zónovém šampionátu."
A plány na sezonu 2020? ARTFordSPORT Plzeň funguje zejména jako půjčovna závodních aut. Pro rallycross nabízí celkem čtyři různé závodní speciály. Plány jsou jednoduché, nasazovat co nejvíce aut a pomoci tak rozšířit české řady v rallycrossu. „Chceme nasadit do MMČR a ZSE alespoň tři auta. Máme podepsanou smlouvu s jedním mladým českým talentem, který pojede s naší zelenou fiestou S1600 v rámci MMČR v divizi STC-1600. Řešíme jednoho rakouského jezdce do divize STC+2000 do černé Fiesty R3T-1.6 pro MČR a rakouský mistrák. A rádi bychom ještě nabídli jedno auto na pronájem pro historiky, nejlépe pro ČTHA +1600. Máme zde dva různé závodní speciály, které už splňují historické předpisy a myslím si, že by byla škoda, aby stály jen v garáži. Pokud by se tedy objevil jezdec, který by měl zájem o start v rámci historiků s naším autem, může se na mě obrátit," představil plány týmu Jiří Galuška. „No a moje maličkost? Já to mám jednoduché. Pojedu prostě s tím autem, které na mě před sezonou zbyde."