Netrpělivě vyhlíželi jméno nového promotéra mistrovství světa také v jednotlivých týmech. Team Hansen, který získal dva tituly mezi týmy a díky Timmy Hansenovi i ten jezdecký, se těší na novou spolupráci.
"Jsme rádi, že společnost WRC Promoter byla vybrána jako nový promotér mistrovství světa v rallycrossu. Poté, co jsme viděli práci, kterou tato společnost odvedla po převzetí mistrovství světa v rally, si jsme jisti, že i rallycrossový světový šampionát má před sebou úspěšnou budoucnost. Plánují dlouhodobý závazek k našemu sportu a od našich počátečních rozhovorů dávají najevo, že to s rallycrossem myslí opravdu vážně," říká Kenneth Hansen. "Tím, že elektrická vozidla vstoupí v roce 2022 do šampionátu, věříme, že půjde o krok správným směrem, aby se v budoucnu stalo mistrovství větší a úspěšnější. Motorsport byl vždy úzce spjat s automobilovým průmyslem a přijetím elektrifikace zůstane světový rallycross relevantní pro nadcházející roky,“ uvedl šéf švédského týmu.
"Elektrická auta dokonale zapadají do koncepce rallycrossu. Jsou mnohem výkonnější. Ale všichni mají jisté obavy, jak to může všechno fungovat, jak to bude se zvukem. Příznivci rallycrossu by raději zůstali u současných aut. Určitě to bude něco jiného. Musíme si uvědomit, že pokud chce rallycross být jednou z nejzajímavějších sérií v rámci FIA, musí jít touto cestou. Přilákat zpět výrobce. Pokud bychom zůstali na úrovni privátních týmů, bude do budoucna velmi těžké udržet a provozovat auta s takovými výkony a vlastnostmi. Neříkám, že je to dobrá věc, ani špatná. Ale věřím v tuto cestu. Motorsport může ukázat, že umí fungovat i ekologicky. Problémem bude najít rovnováhu mezi stávajícími vozy divize Supercar a elektrickými auty. Ale jet jen s elektrickými auty bude taky složité, protože jde o velkou investici. Jet šampionát v šesti nebo osmi vozech určitě rallycrossu neprospěje. Rozhodně ovšem nejsem pro zrušení divize Supercar. Obě kategorie mohou v dalších letech fungovat znovu odděleně," vysvětlil Kenneth Hansen.
Po odchodu Peugeotu nebyly poslední dvě sezony pro švédský tým jednoduché. "Měli jsme velmi omezený rozpočet. To byl velký rozdíl. Mohli jsme si dovolit pouze malý tým. Včetně jezdců vše obstarávalo pouze dvanáct lidí. Všichni pracovali velmi efektivně. Nejeli jsme ani s poslední specifikací vozů Peugeot 208 WRX. Ta byla kompletně tovární autem a nebylo by jednoduché ho provozovat a něco na vozech měnit. Na našich autech jsme provedli několik změn, hlavně co se týče spolehlivosti. Vše fungovalo bez problémů," popsal Hansen.
Rallycross se oproti časům, kdy sám Hansen závodil, dost změnil. V čem je hlavní rozdíl? "Rallycross potřebuje souboje. Ale vše musí být v rámci pravidel a sportovní cestou. A to je ten hlavní rozdíl oproti minulosti. Je třeba najít tu správnou rovnováhu v soubojích. To je dnes velmi těžké, rozhoduje každý sebemenší detail. Dalším rozdílem je televizní pokrytí, které dnes funguje na velmi profesionální úrovni."