Poprvé se letos probojoval do finálové jízdy a hned obsadil třetí místo. Josef Šusta si navíc výrazně bodově polepšil a v celkovém pořadí mistrovství Evropy divize Super 1600 mu nyní patří šesté místo. Se stejným bodovým ziskem jako pátý Fin Jesse Kallio. "Závod pro nás nezačal nejlépe, hned ve druhé kvalifikaci jsem měl po startu kolizi s dalšími jezdci a i vzhledem k technickému problému z toho bylo až devatenácté místo. Povedla se mi poslední jízda prvního dne, kde jsem zajel čtvrtý čas. Do semifinále jsem šel ze sedmé příčky a povedlo se i postoupit z druhého místa. Těsně jsem porazil Martona. Vydařil se mi i start finále. Samozřejmě musím hlavně vyzdvihnout práci mechaniků, protože auto fungovalo po celý víkend skvěle. V Německu nás čeká souboj o páté místo celkově. S tratí v Buxtehude mám hodně zkušeností, tak uvidíme," prohlásil český jezdec.
Těsně za semifinálovou dvanáctkou na čtrnáctém místě zůstal Ondřej Smetana. "O výsledku rozhodla penalizace v první kvalifikaci. Musím přiznat, že byla oprávněná a ztratil jsem tak hodně bodů, které mi v závěru chyběly. Jinak je to pořád stejné. Třetí závod v řadě špičce nestíháme. Nevím co s tím udělat. V tréninku jsem měl drobný problém s elektrikou, která nespustila větráky a auto se neuchladilo. Lotyšská trať není pro šestnáctky příliš vhodná, skok sice trochu změnili, ale stále auto dostává velké rány. V poslední kvalifikaci mi dokonce upadla celá chladičová stěna. Uvidíme jak na tom budeme v závěrečném závodě v Buxtehude."
Příliš se nedařilo Václavu Veverkovi, který skončil dvacátý. "Doufal jsme v lepší výsledek a jsem zklamaný, že jsem si z Lotyšska neodvezl ani bod. Nyní naše přípravy směřují na poslední závod v Německu, kde bych rád zakončil sezónu hezkým výsledkem. Děkuji všem z týmu za výborně odvedenou práci."
O jednu příčku za Veverkou byl klasifikován Marcel Suchý. "V Rize se mi nedařilo už od volných tréninků. Nemohli jsem najít správné nastavení vozu. V první kvalifikaci jsem po nevinném kontaktu se soupeřem převrátil vůz přes střechu a nevěděl jsem jestli vůbec nastoupím do druhé kvalifikace. Celý tým tvrdě zapracoval a já start stihnul. Přes všechnu snahu mé trápení pokračovalo jak v druhé tak třetí kvalifikaci. Na poslední kvalifikaci jsme zkusili docela riskantní nastavení, po kterém jsme nevěděli jak se auto bude chovat, ale nakonec to bylo to, co jsem celou dobu hledal. Od startu jsem chytil dobrý rytmus a zrychlil jsem téměř o 8 vteřin. V tu chvíli už ovšem závod pro nás skončil. O to více se teď těším na německý Estering."
Pavel Vimmer si z Lotyšska chtěl odvézt určitě lepší umístění než dvaadvacáté místo. "Pro mě to byl velmi špatný víkend a není ani moc co hodnotit,. Zkrátka hned v úvodu bylo po závodě," řekl krátce Vimmer.
Poslední závod mistrovství Evropy divize Supercar absolvoval v Lotyšsku Aleš Fučík. Tým do poslední chvíle doufal, že do Lotyšska odjede s novým vozem VW Polo, které se ovšem na závod nestihlo připravit. Po technických problémech s fábií vyrazil Aleš Fučík domů už v sobotu. "Hned ve druhém tréninku se po skoku rozletěl diferenciál, poškozené bylo i řízení. Navíc mě ještě praštil volant do palce, který naštěstí vydržel a můžu s ním hýbat. Kvůli opravě a předělání řízení jsme sice nestihli nastoupit do úvodní kvalifikace, ale do druhé už se to povedlo. Přišla ovšem opět podobná závada jako v tréninku a bylo po závodě. Nyní zvažujeme náš další závodní program," uvedl Aleš Fučík.