Po druhém místě v divizi Super 1600 seriálu Rallycross Challenge Europe v sezoně 2016 se tým MS Motorsport Marcela Suchého rozhodl k účasti v mistrovství Evropy. Vzhledem k vysokému počtu startujících nebylo vůbec jednoduché se do nejprestižnějšího šampionátu přihlásit. Ve druhém závodě v Belgii tak zůstal Marcel Suchý ještě pod čarou a ve startovním poli nechyběl až ve třetím závodě ve švédském Höljes.
"Loni jsme si chtěli hlavně vyzkoušet, jak závody mistrovství Evropy fungují a nasbírat zkušenosti jako tým. Nešlo o výsledek, i když samozřejmě nyní víme jak na tom v porovnání se soupeři jsme, a na čem musíme do příští sezony zapracovat," uvedl na úvod Marcel Suchý. Ve čtyřech závodech ve Švédsku, Francii, Lotyšsku a Německu se ve velké konkurenci dokázal výsledkově pohybovat za hranicí druhé desítky celkového pořadí. "Největší dojem na mě ovšem udělala atmosféra ve Švédsku," dodal Suchý.
Sezonu 2017 absolvoval také s novým autem. Peugeot 206 nahradil novější model 207. Oba dva vozy pochází z dílen bývalého jezdce Jaroslava Kalného, který svoji rallycrossovou kariéru ukončil. "Rozdíl oproti dvěstěšestce je hlavně v podvozku, v motoru bych zásadní rozdíl neviděl. Přes zimu dojde k celkové repasi auta a některým změnám. Hlavním úkolem je snížení celkové váhy auta, protože jsme byli dost přes limit," řekl jezdec z Doubravice.
Cíl pro sezonu 2018 je jasný. Účast v kompletní mistrovství Evropy a posun vpřed výsledkovou listinou. V převaze rychlých a dravých mladých jezdců to nebude jednoduché. I vzhledem ke skladbě kalendáře, kde je oproti loňsku několik změn. Místo Belgie a Švédska se totiž pojede ve Španělsku a Norsku. "První tři závody se pojdou na tratích, se kterými nemám žádnou zkušenost. Finální nastavení tak proběhne až ve volném tréninku. Jde o to se co nejrychleji přizpůsobit podmínkám," říká Marcel Suchý.
Závěrečný test absolvoval Jihočech dnes v Sedlčanech. "Šlo jen o to zjistit jestli je auto plně funkční. Do žádných velkých změn v nastavení jsme se nepouštělli," vysvětlil Marcel Suchý.