Martin Knápek loni absolvoval druhou sezonu v divizi National1600. Vůz VW Polo s motorem 1,4 nahradila silnější šestnáctistovka. Sezonu odstartoval v polském Slomczynu. "Od začátku jsme se trápili se závadou na autě, kdy se zdál být motor bez výkonu a těžko jsem stíhal ostatním. Nakonec mi pomohlo počasí. Před finálovou jízdou začalo pršet a na mokré trati jsem dokázal zvítězit. Závada se našla až na třetím závodě sezóny a pak už všechno fungovalo skvěle. O přední místa jsme bojovali hlavně s Jirkou Štěrbou a Lukášem Krotilem a celou sezónu to bylo opravdu hodně vyrovnané. O konečném pořadí na prvních třech místech rozhodl až poslední závod na Slovensku. Slovakiaring sedl Jirkovi lépe, než mě a já jsem dojel až druhý. V celkovém hodnocení jsem skončil druhý ve třídě National1600 a navíc jsem získal titul juniorského mistra ČR do šestnácti let. Celkově se mi sezóna líbila, jsem hlavně rád, že jsme mohli závodit a konečně jsme vyrazili i na zahraniční tratě, které pro mě byly všechny nové. Nejvíc se mi líbila Poznaň v Polsku,“ říká Knápek.
Díky týmu Pajr Motorsport a Honzovi Černému dostane pro sezonu 2022 Martin Knápek k dispozici vůz Škoda Fabia, se kterým bude startovat v divizi SuperTouringCars -1600. "Už třetím rokem spolupracuji s Honzou Černým v rámci jeho JC Academy. Moc si toho vážím a jsem rád, že budeme pokračovat i v této sezóně. Díky Honzovi mám pro tento rok zajištěný speciál Škoda Fabia od Pajr Motorsport, pod kterým Honza startuje v rámci evropského šampionátu. Já jsem za tuhle šanci nesmírně vděčný. Budu startovat v divizi STC -1600. Auto potřebuje nějaké opravy, tak na něm s tátou pracujeme a připravujeme na závody. Baví mě to, ale už se těším, až bude fabia hotová a začnu trénovat a najíždět potřebné kilometry," uvedl Martin Knápek.
S autem se zatím pořádně nesvezl. Oproti "enku" to bude velká změna. "Ve speciálu jsem ještě nejel, takže nás s Honzou čeká spousta práce, protože jízda se speciálem je úplně jiná, než v sériovém autě. Vím, že auto bude na řízení mnohem náročnější. Největší rozdíl pro mě bude asi sekvenční převodovka se špérou a ostré řízení. Už abych byl na trati v závodní sedačce," uvědomuje si mladý český závodník. "Samozřejmě bych v ní nemohl sedět bez podpory mých rodičů, Honzy Černého, Pajr Motorsport a dalších partnerů, především generálnímu partnerovi firmě Yacco. Všem děkuji."