Od oficiálního představení projektu FIA RX2e v červenci probíhaly intenzivní testovací jízdy a práce na nových autech pro tento šampionát. Auto, které jsme mohli vidět i na posledním závodě mistrovství světa ve španělské Barceloně, zatím jezdilo jen v testovacím převleku.
Automobil RX2e, který byl vyvinut španělským specialistou na elektromobilitu QEV Technologies a švédskou společností Olsbergs MSE, byl nyní představen v definitivním tvaru karoserie, s agresivním aerodynamickým paketem, přídí s chladicím systémem a zadním difuzorem. "Všichni jsme nesmírně nadšení, že můžeme předvést vůz RX2e v jeho oficiální podobě," řekl Pere Gonzalez, projektový manažer šampionátu. "Stojí za tím mnoho hodin práce dostat se do tohoto bodu, s obrovským úsilím vynaloženým všemi v QEV a OMSE jak v továrně, tak na testovací trati."
Lehký elektrický rallycrossový vůz s pohonem všech kol je postaven na podvozku s rámem a obsahuje dvě nezávislé pohonné jednotky spolu s baterií 32 kWh, přičemž motor generuje výkon 250 kW (335 koní) a točivý moment až 460 Nm. Na zahajovací sezónu v roce 2021 je naplánováno šest závodních víkendů jako součást mistrovství světa. Celý kalendář čeká závěrečná finalizace.