Po loňském druhém místě chtěl v Nyirádu Jan Černý zaútočit na vítězství v divizi Euro RX3. I přes velké odhodlání týmu Pajr Motorsport a mechaniků LMP Racing se to nepodařilo. Po druhé kvalifikaci se musel u vozu Škoda Citigo vyměnit poškozený motor, když po nárazu do soupeře vytekla voda z chladiče voda. Ve čtvrté rozjížďce zajel Černý druhý nejrychlejší čas, v semifinále ovšem skončil až na třetím místě. Z poslední řady finále se dostal na čtvrté místo. Po skoku v první zatáčce ovšem o svodidla poškodil pneumatiku a bylo po nadějích. Celkově z toho bylo páté místo.
"Byl to hodně divoký víkend. Organizačně závod moc nefungoval, což se stalo po dlouhé době a upřímně to moc nechápu. Nikdo nevěděl, kdy se pojede, kdo co má dělat. Dost se bouralo, je to sice rallycross, ale někdy to bylo dost zbytečné. Povedlo se mi zajet pár pěkných časů. Všechno se začalo kazit v neděli ráno, když jsme místo poslední jízdy jeli první. Trať byla dost nakropená a tím pádem špatný čas. Navíc po kontaktu vytekla voda z chladiče a museli jsme měnit motor. Po třetím místě v semifinále jsem chtěl ve finále trochu taktizovat s tím, že přede mnou dojde k nějaké kolizi, ale k tomu nedošlo. Bojoval jsem o podium, ale v první zatáčce jsem skočil daleko a o svodidla udělal defekt. Chtěl jsem vyhrát, ale nepovedlo se to. Letos neodjedu celý šampionát, protože závody se mi kryjí s mým ostatním programem. S Citigem už jsme na úplném limitu, je třeba udělat krok dál....," řekl Jan Černý.
Druhý český zástupce Marcel Suchý skončil po rozjížďkách na jedenáctém místě. V celkovém hodnocení si nakonec o jednu příčku polepšil a skončil desátý. Další evropské účinkování je otázkou. "S průběhem závodu jsem spokojen, s výsledkem už tolik ne. Na začátku jsem byl docela opatrný a to se samozřejmě hned projeví na čase. Podařila se mi čtvrtá rozjížďka, kde jsem za sebou nechal Vollanda a po startu vedl. Do semifinále jsem startoval z poslední řady, takže to ho už moc vymyslet nešlo. Konkurence je stále silnější, takže není vůbec jednoduché se prosadit," uvedl Marcel Suchý.
V silné a početné konkurenci divize Euro RX1 obsadil devátou příčku Aleš Fučík. První den ho potrápily technické problémy, prasklá poloosa a nefungující wastegate ventil v tréninku. V rozjížďce dojel šestnáctý. Druhý den už se mu vedlo daleko lépe a pohyboval se v první desítce. V poslední jízdě zajel čtvrtý nejrychlejší čas. "Závod pro nás nezačal vůbec dobře a v tréninku jsem se vůbec nesvezl. To poznamenalo i další průběh celého závodu. V první rozjížďce auto fungovalo správně, ale přišel zase kontakt se soupeři a také se svodidly a defekt. Neděle už byla daleko lepší, o čemž svědčí i dosažené časy. V semifinále po startu ze druhé řady jsem zajel ve druhém kole do joker lapu, následoval souboj s Marklundem. V závěru se přede mě dostal Kiss, se kterým jsem bojoval až do cíle. Po smůle na začátku z toho byl nakonec docela dobrý výsledek," řekl Aleš Fučík. Jezdec týmu KRTZ motorsport by se do šampionátu měl vrátit v srpnových závodech v Belgii a Německu.