Sezona 2014 pro něj nebyla zrovna jednoduchá. Několikrát mu těsně unikl postup do semifinále. Přesto Pavel Vimmer bojoval o co nejlepší umístění až do úplného konce a s několika výsledky může být spokojen. Nejlépe se mu vedlo hned v úvodu šampionátu v Anglii, kde skončil na šestém místě divize Super 1600. V konečném hodnocení mistrovství Evropy obsadil dvanáctou pozici.
Před sezonou 2014 se Pavel Vimmer rozhodoval jakého šampionátu se zúčastní. Volba padla na mistrovství Evropy. I vzhledem k větší konkurenci a kvalitnější organizaci jednotlivých závodů. Získané zkušenosti nyní bude chtít zúročit v následující sezoně, ve které usedne do nové fabie. "Nejlepší výsledek se mi podařilo zajet v Anglii, přesto největší dojem ve mně zanechalo Finsko. Jízda na trati v Kouvole byla velkým zážitkem. Jde o hodně členitý a technicky náročný okruh. Navíc i hodně rychlý. Kvůli technickému problému s motorem se mi vůbec nevedlo ve Švédsku. Na místě jsme nebyli schopni závadu odstranit a nakonec před další závodem došlo k výměně celého agregátu," zhodnotil v krátkosti Pavel Vimmer loňskou sezonu. Na několika závodech chybělo českému jezdci také trochu štěstí, když mu těsně unikl postup do závěrečných semifinálových a finálových bojů. "Někdy nám lepší výsledek unikl opravdu jen o pár metrů. Konkrétně v Norsku by nám k postupu do semifinále stačil o dvě desetiny lepší čas," uvedl Vimmer.
V loňské sezoně se poprvé jelo na nových tratích v Belgii a Itálii, kde je základem klasický okruh. V sezoně 2015 na jezdce čeká okruh Montmeló u Barcelony, kde se jezdí i formule 1. "Na těchto tratích jsou vytvořeny umělé skoky, což je samozřejmě atraktivní jak pro jezdce tak pro diváky. Ale zároveň, konkrétně v Belgii, nebyly tyto skoky od organizátorů dobře postaveny a docházelo zde k ničení aut. Jinak je organizace jednotlivých závodů na vysoké úrovni. Neklapalo to jen v německém Buxtehude, kde bylo servisní zázemí pro naši divizi umístěno zcela mimo závodiště. Tento závod v původním kalendáři nebyl, ale ve druhé verzi už je," pokračoval Pavel Vimmer.
Konkurence v divizi Super 1600 každým rokem stoupá a zrychluje. "Není je to jen v divizi Super 1600. Jde o všechny kategorie. Je prakticky nemožné nevyvíjet techniku a současně předpokládat dosažení dobrého výsledku," je přesvědčen Pavel Vimmer. V jeho mysli už je ale především sezona 2015. V první verzi kalendáře mistrovství Evropy pro divizi Super 1600 bylo šest závodů. Nakonec se jich pojede sedm. "Vzhledem k náročnosti závodů a vzdálenostem je sedm dostatečný počet. Nevylučuji, že se v průběhu roku nezúčastníme i jiných podniků než v rámci mistrovství Evropy. Vše bude záležet na tom, jak bude fungovat technika. Důležité je, že i po letech v kolotoči mistrovství Evropy neztrácí náš tým chuť k závodění," prohlásil jezdec z Františkových Lázní.
Do startu sezony zbývá více jak měsíc. V týmu Pavla Vimmera se momentálně pracuje aby vše bylo připraveno na první závod v Portugalsku.