S novým vozem Škoda Fabia druhé generace nastoupil do sezony 2015 Pavel Vimmer. V celkovém hodnocení mistrovství Evropy divize Super 1600 sahal po umístění v první desítce. Nakonec skončil třináctý. "Se sezonou jsem spokojen. Nebýt dvou závodů ve Německu a ve Švédsku, kde jsme měli problémy s elektroinstalací, bylo by to ještě lepší. Ve čtyřech závodech jsem se dostal do semifinále. Musím koukat už i na svůj věk, vždyť závodím proti o dvacet let mladším jezdcům," hodnotí s úsměvem letošní sezonu Pavel Vimmer. Ve Francii vzhledem k velké konkurenci zůstal mimo semifinálovou dvanáctku. Bodoval ve všech závodech.
Který závod by z letošní sezony nejraději vymazal z paměti? "Určitě Německo. A to nejen kvůli výsledku. Na úrovni mistrovství Evropy, stát v depu někde na louce kilometr od trati, to je nepřijatelné. Ani trať nepatří zrovna k mým oblíbeným," uvedl.
Konkurovat týmům Set Promotion nebo Volland Racing není jednoduché. "Jsme malý tým. Nemůžeme si dovolit konkurovat profesionálním týmům. Ruští jezdci do toho dávají velké peníze. Technika jde neustále dopředu. Pro příští rok musíme opět auto inovovat a investovat do něj," vysvětluje Vimmer. Vůz Škoda Fabia projde evolucí motoru, kompletně nový bude podvozek. "Kromě těch dvou závodů jsme během celé sezony nemuseli řešit jediný problém. Čekal jsem, že se s autem bude déle seznamovat, ale zvykl jsem si rychle. V Portugalsku na prvním závodě navíc byly strašné podmínky," vzpomíná Pavel Vimmer na úvod sezony.
Do evropského šampionátu divize Super 1600 přibyla další trať na klasickém okruhu. K Belgii a Itálii se závodilo ve španělské Barceloně. "V Barceloně se jelo poprvé a nikdo nemohl očekávat, že zde bude atmosféra a návštěvnost jako ve Švédsku nebo ve Francii. Ale cesta to je. Pro nás je příjemné, že můžeme využít zázemí okruhu, všude je dostatek prostoru, sociální zařízení jsou na úrovni. Na těchto okruzích jsou náročné šotolinové úseky, které jsou vytvořeny až těsně před závodem. Jejich kvalita není taková jako na klasických rallycrossových tratích," myslí si Pavel Vimmer.
Kalendář mistrovství Evropy 2016 pro divizi Super 1600 obsahuje jen šest závodů. "Vzhledem k investicím do auta a zázemí týmu je šest závodů málo. Uvidíme jak bude vypadat kalendář seriálu Rallycross Challenge Europe. V úvahu připadá jeden nebo dva závody tohoto seriálu v rámci testování a tréninku. Rád bych už v březnu startoval v nějakém závodě. Na úvod sezony mistrovství Evropy chci být co nejlépe připraven," uzavřel Pavel Vimmer.