Se stejnou trojicí jako v loňské sezoně, kdy s vozem Peugeot 208 WRX závodili Sebastien Loeb, Timmy Hansen a jeho bratr Kevin, vstoupí do sezony 2018 mistrovství světa tým Peugeot. Oproti loňsku přímo pod hlavičkou Peugeotu jako oficiální tovární tým. Pro jezdce bude připravena nová verze dvěstěosmičky. Některá další vylepšení budou aplikována ještě v průběhu sezony.
Sebastien Loeb a Timmy Hansen pojedou s vozem pro sezonu 2018, Kevin dostane k dispozici loňskou verzi auta. Nová auta by měla být výkonnější a ovladatelnější, motor bude mít větší kroutící moment. Intenzivně se pracovalo také na aerodynamice, nový je zadní nárazník a křídlo. Upraveno bylo odpružení přední nápravy, rychlejší je řazení a jiný je i ochranný rám.
"Po ukončení našeho účinkování na Dakaru se pro nás mistrovství světa v rallycrossu stává klíčovou záležitostí. Dobře víme, že naši konkurenti jsou velmi silní, a i když máme zkušenosti z minulých sezon, nebude jednoduché naskočit do rozjetého vlaku. Chceme v této sezoně dosáhnout na nějaké vítězství a být lepší než v té předešlé. Dále věříme i v elektrickou budoucnost tohoto šampionátu," uvedl Bruno Famin," sportovní ředitel Peugeot Sport.
"Cílem nového vozu je bojovat s těmi nejrychlejšími. Máme solidní základ, který budeme v průběhu sezony vylepšovat. Nové prvky mohou zajistit vyšší výkon, ale také to může být na úkor spolehlivosti. To je pro nás velká výzva," říká technický ředitel Olivier Jansonnie.
"Moje očekávání jsou pro tento rok vysoká. Peugeot, který přišel jako tovární tým, je přesně to, co bylo zapotřebí k tomu, aby se věci dostaly na úroveň a umožnily nám bojovat o nejvyšší příčky. V minulosti jsme byli blízko, ale něco tomu chybělo," prohlásil Sebastien Loeb. "Je to pro mě čest stát se továrním jezdcem Peugeotu v tuto důležitou chvíli. Ale jsem nohama na zemi. Jak na tom skutečně jsme ukáží až první kola v Barceloně," dodal Timmy Hansen. "Je to pro mě fantastická příležitost, která může být pro někoho překvapení. Loňská sezona totiž z mé strany nebyla ideální. Mým cílem pro letošní rok je častější účast ve finálových jízdách," řekl Kevin Hansen.