Úvodní podnik Mezinárodního mistrovství ČR v Sedlčanech byl také součástí seriálu Zóny střední Evropy. I přes nepříliš početný seznam přihlášených nabídl sedlčanský závod zajímavou podívanou.
V divizi SuperCars byl největším favoritem na vítězství Rakušan Alois Höller, který svoji roli beze zbytku splnil a s přehledem zvítězil. Vůz Ford Fiesta Mk7 pocházející z dílen Andréase Erikssona (OMSE) představil v Sedlčanech další Rakušan Max Pucher, který skončil druhý. Třetí místo po problémech ostatních jezdců ve finále obsadil Tristan Ekker.
Pouze šestice jezdců stále na startu divize Super 1600. Ondřej Smetana pronajal svůj bývalý vůz Ford Puma maďarskému jezdci Lajosi Gyulovi, s vozem Václava Veverky zase startoval Erwin Frieszl. Jediným českým jezdcem na startu byl Josef Šusta, který dal startu v Sedlčanech přednost před dlouhou cestou do Litvy na třetí podnik RCE. V rozjížďkách se nejlépe vedlo Maďaru Guylovi, který vyhrál i finálovou jízdu. Dobrou taktikou si druhé místo vybojoval Josef Šusta, který za sebou nechal Erwina Frieszla.
Početně nejvíce zastoupenou divize SuperNationals (14 jezdců) s přehledem vyhrál Roman Častoral. Úřadující mistr této divize v rámci ZSE Jakub Bittman předvedl po špatném startu ve finále, kdy začínal až na šestém místě výborný výkon a dostal na druhé místo. Třetí skonči Karol Šedivý.
Závod kromě kartcrossu zpestřil také závod legend. A někteří jezdci svá historická závodní auta vůbec nešetřili. Mezi největší bojovníky víkendu patřil Jiří Žuška, který nešetřil svůj vůz ani soupeře. K vidění byly zajímavé vozy. Pavel Koutný se představil za volantem Fiatu X1/9, s vozem Ford Escort Cosworth startoval jeho bratr Petr. Vůz Audi v barvách, v jakých závodil na začátku devadesátých let ukázal Jan Macháček.
Výsledky - Česká trofej - historické automobily:
Divize 4x4:
1. Petr Koutný, 2. Radko Polcar, 3. Josef Tůma
Divize nad 1600:
1. Jiří Matějka, 2. Jiří Žuška, 3. Libor Gut
Divize do 1600:
1. Václav Veverka, 2. Radek Gut, 3. Pavel Koutný