Divize ČTHA -1600 je jednou z nejobsazenějších v posledních letech. V těch ostatních jezdci a vozy spíše ubývají. Jak tomu bude v této sezoně? Co plánují tři nejrychlejší z loňského roku?
Tomáš Marchal (Škoda Rapid RH): „S loňskou sezonou i výsledkem musím být spokojen. Povedlo se mi obhájit vítězství v konečném pořadí ČTHA -1600. Sezona nezačala úplně nejlépe, protože v prvním závodě v Sedlčanech mi situaci zkomplikovala porucha převodovky. Následně přišla série třech vítězství. Poslední závod jsem si pokaženým startem ve finále prohrál sám. Letos určitě začnu se stejným vozem Škoda Rapid RH. Do budoucna se ovšem určitě nebráním přestupu do nějaké jiné divize republikového šampionátu.“
Michal Sklenář (Honda CRX): „V loňské sezoně bylo naším cílem v každém závodě získat co největší bodový příděl a opět se pokusit zabojovat o konečný titul v naší třídě. Bylo jasné, že mým hlavním soupeřem, jako v předešlých sezonách bude Tomáš Marchal, což se potvrdilo. První závod v Sedlčanech se mi podařilo vyhrát. Ve Fuglau po startu finále z první řady přišel kontakt v zatáčce a odstoupení. V Sosnové se mi nepovedl ve finále start, ale nakonec jsem skončil druhý. Další závod v Sedlčanech jsem jel finále spíše na jistotu a bylo z toho opět druhé místo. Chybou ve finále z vedoucí pozice jsem se připravil o vítězství v závěrečném závodě v Melku. Celkovým druhým místem jako v odešlých sezonách se s historiky loučím. Pokud půjde vše podle plánu, tak na rok 2020 dovážíme pár kilo a zamíříme do divize SuperTouringCars - 1600. Zajímavostí je, že asi jako jeden z mála jedu celou dobu synchronní převodovku a to byl můj největší deficit na startech, ale i při závodech. Na příští rok máme už vyrobenou novou převodovku Hewland, která by nás měla posunout zase o kousek dál.“
Radek Pinkas (Škoda Favorit): "Sezona 2020 Rapi Teamu byla velice úspěšná. V historicích jsme po tříletém trápení konečně dotáhli našeho favorita ke spolehlivosti. Ve všech pěti závodech jsem stál na startu roštu finále. Po čtvrtých místech se mi podařilo vystoupit dvakrát na stupně vítězů. Ve Fuglau na třetí místo a na posledním závodě v Melku přišlo vítězství. To znamenalo celkově třetí místo. Také jsme vyhráli Rallycross Cup ve třídě S1600 s naší spolehlivou felicií, i když na posledním závodě v Sosnové nám odešla převodovka a nezbylo nic jiného než přihlížet, jak se šestnáctibodový náskok zužuje. Nakonec to vyšlo o tři body. K tomu všemu mi udělal radost syn, když s buginou vybojoval ve svoji premiérové sezóně druhé místo v Poříčí nad Sázavou a manželka, která vyhrála v hobbyrallycrossu dámský pohár. Byla to náročná sezóna, a proto jsme se rozhodli, že příští rok pojedeme jenom vybrané závody, aby mi zbyl čas na opravu závodního vozu Ford Escort Cosworth RS, se kterým jsem před několika lety závodil v rally. Povedlo se mi ho koupit zpět, ale bohužel je dost zničený.“