Titul mistra Švédska v divizi SuperCars obhájil na okruhu Kinnekulle ring u města Götene Peter Hedström. Na posledním závodě se sešla zajímavá konkurence, po dlouhé době usedl za volant vozu Ford Fiesta Andréas Eriksson, stejný vůz si v závodě vyzkoušel letošní vítěz katogorie SuperCar Lites v rámci GRC Fin Joni Wiman. Dalšími, kteří poprvé usedli do vozu této divize byl Robin Larsson (VW Scirocco) a Reinis Nitišs (Citroën C4). Za vítězným Hedströmem skončil na druhém místě Mats Öhman, třetí dojel Anton Marklund. Z debutujících jezdců si vedl nejlépe Larsson (5. místo), Nitišs skončil sedmý a Wiman devátý.
Peter Hedström po dojetí finálové jízdy. Foto: Mark Szerenyi (rallycross.hu)
Na stejném okruhu dostali den poté možnost svézt se ve voze VW Polo týmu Marklund Motorsport jako odměnu za zisk titulu mistra Evropy v divizích Super 1600 a TouringCar Reinis Nitišs a Derek Tohill. Oba dva objeli čtyřikrát čtyři kola a z jízdy byli nadšení. "Bylo to nejlepší auto jaké jsem kdy řídil. Každým dalším kolem jsem zrychloval. Doufám, že se mi podaří zajistit si potřebný rozpočet na příští sezonu, abych mohl startovat v nejsilnější divizi," řekl po testu lotyšský jezdec. Podobně je na tom také Derek Tohill.
Sotva sezona 2013 v rámci mistrovství Evropy skončila už prosakují zprávy o té následující. Zatímco o kalendáři se intenzivně jedná a znám snad bude v nejbližších týdnech, jednotlivé týmy už se chystají na další sezonu. Tým Petter Solberga by mohl v příští sezoně provozovat dva vozy Citroën DS3, zájem o druhé auto tohoto týmu projevilo několik jezdců. A to i přes to, že jeho vůz nejevil během sezony příliš velkou spolehlivost. Hovoří se o Peteru Hedströmovi, jehož tým má základnu a dílny ve stejném městě jako Solberg, ve švédském Torsby. "Peter projevil zájem, ale rozhodně není sám. Jsem v kontaktu s několika dalšími jezdci," řekl Petter Solberg.
Možnou změnu naznačil také Liam Doran. Jeho tým bude v příští sezoně pokračovat ve stejné sestavě, spolu s ním pojede ve druhém voze Andreas Bakkerud. Otazník visí nad pokračováním s vozy Citroën DS3. Doran se poohlíží po automobilce, která by mu zajistila tovární podporu. Už v letošní sezoně úzce spolupracoval s Prodrivem a v několika závodech Global rallycross championship pilotoval Doran upravený vůz Mini JCW WRC. Otázkou je jestli automobilka BMW, pod kterou Mini spadá má o vstup do mistrovství světa v rallycrossu zájem, když se v minulém roce stáhla ze světového šampionátu v rally.