Před sezonou 2020 se Tomáš Stránský rozhodl pro přestup mezi šestnáctistovky divize SuperTouringCars. Cílem sezony bylo hlavně dojíždět do cíle a otestovat nový vůz Citroën C2. Konkurenty překvapil hned na prvním závodě v Sosnové.
"Bylo potřeba se s autem především naučit jezdit a vychytat všechny porodní bolesti, proto nám posun začátku sezóny kvůli kovidu pomohl. Testů před prvním závodem mnoho nebylo, do Sosnové se jelo prakticky s neotestovaným autem. Celý závod jsme se drželi překvapivě na prvním místě a do finále jsem startoval z pole position. Finálová jízda se díky problému s elektronikou úplně nepovedla, ale i tak jsme ze Sosnové odjížděli s body za čtvrté místo a dobrým pocitem," zhodnotil úvod sezony Tomáš Stránský.
Následoval druhý závod v Sedlčanech s proměnlivým počasím. "Podcenil jsem přípravu pneumatik. Důsledkem bylo šesté místo v cíli. Dalším závodem měl být Melk, tam jsme se velmi těšili, proto nás zrušení mrzelo. Druhý sedlčanský závod byl napínavý, po krásných soubojích dopadl velmi dobře, odvezli jsme krásné druhé místo a těšili se na Slovakiaring. Ten se bohužel už nejel a sezona skončila," říká Stránský.
Po odjetí třech závodů sezóny skončil Tomáš Stránský na konečném třetím místě. S dobrým pocitem, že vše fungovalo nad očekávání dobře a bez větších problémů. "Naše testovací sezóna proběhla úspěšně. S rokem 2020 jsme se rozloučili na Setkání mistrů v Sosnové. Nyní už probíhají přípravy na následující sezonu, která jak to tak vypadá, bude velmi podobná té loňské. Ale těžko v této době něco předjímat. Připravíme auto a uvidíme," uvedl Tomáš Stránský.
Startovat bude i letos ve stejné divizi. Závodit v rallycrossu s vozem VW Polo po Matěji Šenkovi začne také šestnáctiletý syn Matyáš. I když to zpočátku bude jen v hobby závodech nebo Rallycross Cupu. "Spíše co bude kolem baráku, takže v Sedlčanech. Při mistráku bychom nestíhali obstarat obě auta," představuje plány Tomáš Stránský.