Na druhém závodu mistrovství světa a Evropy v Anglii se představila pětice českých jezdců. Dva z nich se v divizi Super 1600 dokázali probojovat do závěrečného finále. V něm se nakonec nejlépe vedlo Ondřeji Smetanovi. V semifinále, tentokrát oproti Portugalsku, uspěl v souboji se Shigaboutdinovem. Ve finále pak dojel čtvrtý. "Musím říct, že tentokrát jsem měli hodně štěstí. Po rozjížďkách jsem moc spokojený nebyl. Už jsem ani moc nevěřil, že postoupím ze semifinále. Shigaboutdinov ale udělal v poslední zatáčce chybu a tím mi otevřel cestu do finále a ke konečnému čtvrtému místu. Naše ztráta ve finále souvisí s velkou váhou vozu. Na tomto problému musíme v současné době zapracovat. Překvapilo mě, že se začalo jezdit hodně čistě, i když ruští jezdci do toho jdou stále tvrdě. Podle plánu bychom měli startovat také na dalším závodu v Norsku," uvedl Ondřej Smetana.
Druhým českým zástupcem ve finálové jízdě byl Pavel Vimmer. Toho ovšem postihla smůla, ze hry ho vyřadila závada na poloose a finále nedokončil. "S průběhem závodu musím být spokojen. Škoda je toho nešťastného finále, protože rozjeté jsem to měl na čtvrté místo. První den nám situaci hodně zkomplikovalo počasí, které způsobilo velké zmatky ve volbě pneumatik. Jet na suchých gumách na vodě není nic příjemného. Nyní zvažujeme jestli pojedeme také závod v Norsku, kde jsem původně jet nechtěl," řekl Pavel Vimmer. V Anglii poprvé startoval Zdeněk Kučera. Už od začátku ovšem věděl, že ho nečeká nic lehkého. "Od úvodních tréninků nám vůbec nefungoval podvozek. Auto bylo víc ve vzduchu něž na zemi, což je špatně. Zkoušeli jsme různé změny v nastavení, ovšem nic nepomáhalo. Motor fungoval výborně. Nyní máme čas, se tímto problémem zabývat a rámci testování ho vyřešit," popsal problémy Zdeněk Kučera. Jaroslav Vančík po pátém a druhém čase v první a druhé rozjížďce skončil po prvním dnu v závodě kvůli technickým problémům.
V prvním závodě mistrovství Evropy divize Super Car skončil na jedenáctém místě (devatenáctý v rámci MS) Pavel Koutný. "Trať v Lydden Hillu patří k mým nejoblíbenějším. Oproti minulým letem přibylo do šampionátu hodně dobrých jezdců, konkurence je velká. Škoda čtvrté rozjížďky, kdy se mi podařilo dobře odstartovat, odešla mi ovšem baterka, auto začalo cukat a přestávalo jet. Musel jsem všechno povypínat a rozjížďku jen dojet. Tam jsem se mohl posunout trochu výše. Nyní je třeba se soustředit na další závod šampionátu v Norsku," prohlásil Pavel Koutný.