Sezonu 2018 chtěli stejně jako loni absolvovat v České trofeji historických vozidel v divizi 4x4. Vzhledem k tomu, že Luboš Čížek a Lukáš Marek zůstali jedinými účastníky této divize v této sezoně, na svou účast rezignovali. V Sedlčanech oba dva jezdce uvidíme v nejsilnější divizi SuperCars. I když ani tam to na nějakou hojnou účast nevypadá.
"Nechtěli jsme závodit jen ve dvou a proto jsme se domluvili, že v historicích nepojedeme," shodují se oba dva jezdci. Oba zainvestovali do svých vozů a poměří své síly v rámci nejsilnější divize. "Starty v historicích byla zábava. Po SuperCars jsme pokukovali a snili o startech v této divizi. Shodou okolností se vše letos začalo dávat do pohybu a cesta začala mít jasný směr. Nebude lehké držet se v této konkurenci, ale pro partu Čižek Racing to bude nová výzva. Naše výkony jsou postaveny na základě snu jednoho blázna a starty ze starší audi se klidně můžou překovat v novější auto. Naše sny mají jasné cíle," říká Luboš Čížek. Vůz Audi S2 už v divizi SuperCars startoval, takže nebylo potřeba dělat zásadní změny. "Museli jsme akorát vyměnit věci s propadlou homologací jako sedačku, pásy, nádrž...Celkově nás to stálo přes šedesát tisíc. Je třeba poděkovat našim partnerům, bez kterých by se tato změna neuskutečnila," dodal Čížek.
Lukáš Marek měl do SuperCars původně namířeno až v roce 2019. "Do té doby jsem chtěl sbírat zkušenosti. Ještě v lednu to s ČTHV 4x4 vypadalo parádně, pak jsme přišli o Standu a šlo to do kopru. Na Slovensko jsme byli tři a den před odjezdem už jen dva. Takže volba padla na SuperCars. Vím, že mám nejslabší auto, ale i tak to zkusím a nedám se. Náš golf už ze své koncepce 4x4 byl takový malý supercar. Dali jsme homologovanou palivovou nádrž, katalyzátor, automatický hasící systém, hans a několik dalších drobností. Žádné velké změny. Do Sedlčan se těším, i když to určitě nebude lehké," uvedl Lukáš Marek.