Po dvou sedlčanských závodech se zónový šampionát přesunul do Polska. Závod ve Slomczynu nebyl tak početně obsazen jako závody v Česku. V divizi SuperCars stačila Zbigniewu Staniszewskému k vítězství účast se slabší rallyovou fiestou R5. S konkurencí dalších dvou jezdců si bez problémů poradil.
Jan Ratajský odstartoval v divizi STC -1600 a zvítězil před Jiří Čermákem. Před toho se po startu finále dostal Konrad Gryz, ale Čermákova rychlejší kola a joker lap rozhodl o jeho druhé pozici. V STC -2000 si další vítězství připsal Roman Častoral před Robertem Dabrowskim a Leszkem Pawlakem. Petr Wurm dokončil finále na čtvrtém místě. V konkurenci pouze polských závodníků v STC +2000 zvítězil Piotr Budzynski. V samostatném finále všech divizí STC zvítězil Častoral před Ratajským.
Ohlasy jezdců:
SuperTouringCars -1600
Jan Ratajský: "Do Slomczynu jsem se přihlásil kvůli možnosti dalšího svezení a doladění nového vozu. Bylo mi jasné, že se zde kategorie S1600 nesejde. Proto jsem zvolil kategorii STC-1600 a hlavně polskou kategorii SuperNational, kde jedou všechny dvoukolky (turba, atmosféry, zadohraby) spolu. V kategorii STC-1600 jsem úspěšně odjel všechny kvalifikace a měl jsem ve finále pole position. Finále se mi podařilo stylem start cíl vyhrát. V kategorii SuperNational jsem měl po Q4 také pole position pro první semifinále. Start se mi sice povedlo vyhrát, ale v druhé zatáčce mě předjel Lukasz Zoll, se kterým jsem bojoval celé semifinále, ale nepodařilo se mi ho předjet. Chtěl jsem se vyvarovat jakéhokoliv kontaktu a jel jsem opatrně. Nakonec mi to dalo až na poslední postupové místo do finále. Takže jsem finále SN startoval ze třetí řady. Start byl opravdu excelentní a v první zatáčce jsem byl už druhý, šel jsem rovnou do jokeru, což byla dobrá volba. Měl jsem celou dobu před sebou volno a mohl jsem jet, co to dá. Po absolvování jokeru všech jsem byl první, ale bohužel v pátém kole jeden ze soupeřů otočil auto na střechu a finále se muselo opakovat. Opakovaný start finále byl také dobrý, dokázal jsem se v první zatáčce protáhnout na druhé místo za Roman Častorala, kterého jsem celé finále pronásledoval a snažil se na něj tlačit, ale na přímý útok to nebylo. Doufal jsem, že mi pomůže joker, ale ten se mi bohužel moc nepovedl. Skončil jsem s těsným odstupem druhý. Podle času finále jsme jeli opravdu rychle, třetí v cíli na nás ztrácel více jak deset sekund. Závodní víkend ve Slomczyně hodnotím pozitivně, organizace, trať i diváci byli skvělí, jen by to chtělo větší účast závodníků. Pomohlo by zařazení Slomczynu do kalendáře MČR. Věřte mi, ta cesta za to stojí."
Jiří Čermák: "Ve Slomczynu jsem startoval poprvé a také to bylo znát. Všichni mě varovali, že trať dost klouže. A skutečně klouzala. Bojoval jsem sám sebou a posléze i s technikou. Dělal jsem dost chyb. V tréninku jsem řešil problém se spojkou, první a druhá kvalifikace proběhla bez problémů, ve třetí jsem měl problém s poloosou. V neděli se auto začalo přehřívat, ale i tento problém se podařilo vyřešit. Ve finále jsem se snažil držet Honzy Ratajského před sebou a i díky Gryzově chybě jsem obsadil druhé místo. S bodovým ziskem jsem spokojen."
SuperTouringCars -2000
Roman Častoral: "Závod byl skvěle připravený a organizátorsky zvládnutý, trať skvěle připravená. V sobotu jsem měl v jedné jízdě menší problém, v neděli jsme na autě udělali malou změnu a následně už se mi dařilo zajíždět nejrychlejší časy. Podařilo se mi vyhrát obě kategorie, ve kterých jsem startoval, takže spokojenost."
Petr Wurm: "Byla to pro mě premiéra na této trati, čemuž odpovídal i průběh závodu. Byl pouze jeden trénink na tři kola, takže seznamování s tratí probíhalo i v prvních rundách. Auto fungovalo skvěle, ale ukázalo se, že neznalost místní velmi kluzké trati byla rozhodující. Po třech rundách mi chyběl bod na třetí místo, to se nakonec povedlo před finále urvat. Bohužel ve čtvrté rundě díky defektu zadní pneu jsem v jednom vracáku trefil pneumatiky a došlo k poškození zavěšení kola. Rundu jsem dojel, ale poškození bylo velké a na finále se opravit povedlo jen částečně. Proto jsem zkusil semifinále smíšených SN, kde se ukázalo, že je auto velmi těžce ovladatelné hlavně na šotolině. Ve finále jsem startoval obklopen polskými zadohraby BMW, a jelikož se mi nepovedlo oba přestartovat, musel jsem se zařadit na čtvrté místo. Nedalo se jet naplno, rozhodl jsem se neriskovat a zvolnil jsem tak, abych si pozici udržel. Ale závody byly pěkné, auto jinak fungovalo skvěle, takže se už teď těším za tři týdny do Melku."