Druhý závod mistrovství Evropy divize Supercar nezačal pro českého jezdce úplně nejlépe. Hned v polovině prvního kola ve volném tréninku došlo k poškození sání. "Když jsem to viděl po příjezdu do paddocku, myslel jsem si, že jedeme domů," říká Aleš Fučík. Mechanikům se ovšem podařilo dát vůz Volkswagen Polo dohromady a Fučík šel bez tréninku na neznámé trati rovnou do první kvalifikační jízdy. Na úvod z toho byl čtrnáctý nejrychlejší čas. "Nechtěl jsem na začátku příliš riskovat. Po startu jsem se zařadil za soupeře a spíše četl jejich stopu než závodil," dodal.
Ve druhé jízdě po startu nechtěně vrazil zezadu do Karaie a následně bojoval s dalším maďarským jezdcem Mózerem. Výsledkem bylo šestnácté místo. Na postup do semifinále mu po prvním dnu scházely dvě pozice. Nedělní první jízda přinesla další kontakt s Mózerem. Po samostatné jízdě nakonec Aleš Fučík zajel třináctý čas a to samé se mu podařilo také v poslední kvalifikaci. V té ovšem přišly problémy s řízením. Celkově zůstal na prvním nepostupovém třináctém místě a do hodnocení šampionátu si připsal další čtyři body. "Těsně před koncem v poslední zatáčce se mi úplně zamklo řízení a poslední zatáčku jsem projel jen díky velkému smyku. Co bylo přesnou příčinou tohoto problému uvidíme až řízení rozebereme," uvedl Fučík.
"Byl to náročný závod. Už jen ta dlouhá cesta. Posledních šest set kilometrů vůbec neutíkalo. Chtěl jsem zabojovat o lepší výsledek, ale bez tréninku na nové trati, to byl docela problém. Jinak norská trať je jednou z nejhezčích, na které jsem startoval. Převýšení, klopené zatáčky, obsahovala opravdu všechno. Organizace fungovalo bezchybně," zhodnotil závodní víkend český jezdec. I v dalším závodě se český tým podívá na sever Evropy. Se švédským Höljes už má určité zkušenosti z loňského startu.