Z původně naplánovaných sedmi závodů se v roce 1988 odjelo pouze šest z nich. Z technických důvodů se znovu nejelo v Janovicích nad Úhlavou. Sezona startovala v Sedlčanech a pokračovala ve Zlonicích, kde trať rozšířili, vykáceli několik stromů a zlepšila se i bezpečnost tratě. Podobně zapracovali také v Hříškově, kde byla instalována nová svodidla. Trať v Náměšti stále hledá svou podobu. Velice kvalitní tratí i organizací disponovali v Římově a v Borovanech. Volný závod v Rakovníku se příliš nevydařil.
Pavel Nováček - foto: Luboš Šalát
Velice vyrovnaná byla první divize, kde se ze svého prvního prvenství radoval Pavel Nováček. Za sebou nechal loňského celkového vítěze Jindřicha Matouše. Kromě těchto dvou dokázal zvítězit v závodě v Náměšti nad Oslavou Petr Fürst, pro kterého to bylo první vítězství v rallycrossu. V Náměšti se poprvé za volantem vozu Volkswagen Golf objevil Jan Macháček a v závěru sezony dokázal s novým autem zajet první stupně vítězů. Stejně jako Fürst se ovšem s vozem seznamoval. O umístění na předních pozicích bojovali i další jezdci se škodovkami. Dvakrát třetí byl ve své první sezoně Zdeněk Krob. V římovském závodě ve finále vedl Vladimír Dolének, vyřadili ho ovšem problémy se zadní nápravou. Stupně vítězů v Sedlčanech získal Vlastimil Boháček.
Jan Macháček - foto: Luboš Šalát
Ve druhé divizi vyhrál pět závodů suverénní Miroslav Šefr. V Římově se vítězství dočkal Václav Farka. Šefr totiž poškodil o pneumatiku vytyčující trať geometrii auta a skončil až šestý. Druhé místo v celkovém pořadí sezony vybojoval po souboji s Farkou nakonec Radek Pavlíček s Fiatem X1/9. Do bojů na čele se zapojovali ještě Josef Kukelka (třetí místo v Náměšti) s dobře připravenou škodovkou a Jindřich Malík, třetí v Sedlčanech.
zleva Václav Farka, Radek Pavlíček, Miroslav Šefr - foto: Luboš Šalát
Miroslav Šefr startoval v tomto roce poprvé v zahraničí. V rámci německého mistrovství se probojoval do finálové jízdy v německém Buxtehude, kde se svou škodovkou zanechal veliký obdiv. Při posledním závodě mistrovství Evropy ovšem na startu chyběl. Čtveřice českých jezdců se zúčastnila závodu maďarského šampionátu v Adándu. Dvojici Jan Macháček a Václav John z AMK Římov doplnili Václav Farka a Jindřich Matouš s AMK Borovany. V závěru sezony se v Tapolce (Nyirád) objevila čtveřice Miroslav Šefr, Petr Fürst, Václav Farka (třetí místo v divizi II) a na výjimku startující Radek Pavlíček (vůz neodpovídal mezinárodním řádům). Sezonu už tradičně uzavíralo římovské Setkání mistrů.
Konečné pořadí - Český pohár v rallycrossu 1988
Předchozí díly z historie rallycrossu
I.díl: Začátky českého (československého) rallycrossu
II. díl: Pohled do historie - rok 1985
III. díl: Rok 1986 - český rallycross má pohár
IV. díl: Rok 1987: Vítězi Matouš a Šefr