Nadějný český závodník získal v loňské sezoně s vozem Volkswagen Lupo se čtrnáctistovkovým motorem prvenství v divizi National1600. Dalším krokem v závodní kariéře bude přestup do divize Super1600. "Uplynulou sezonu hodnotím se smíšenými pocity. Chtěl jsem obhájit druhé místo v National1600 a hlavně podpořit druhého jezdce týmu Bíbaracing Jirku Štěrbu, kterému jsme servisovali auto. Celý rok byl na prvním místě Matěj Šenk, který byl velmi rychlý, ale po nešťastném vyloučení jsem ho bodově dohnal. Vítězství na posledním závodě v Melku znamenalo titul mistra ČR. Mrzí mě, že jsem první místo získal díky vyloučení soupeře. Celkový výsledek by měl pro mě větší váhu, kdybych Matěje porazil na trati a ne díky vyloučení. Jirkovi Štěrbovi se dařilo lépe než v minulých sezónách, ale spokojený nebyl. Z jednoho závodu byl také vyloučen. Tyto věci hodně pokazily celou sezónu a atmosféru v divizi," vrátil se zpátky k předchozímu roku Libor Teješ mladší.
Spolu se svým otcem se před dvěma roky pustili do stavby vozu Audi A1 pro divizi Super1600. "Na přestup se velmi těším. V Super1600 už se opravdu letí. Poznám také nové tratě, protože bychom se rádi zúčastnili i vybraných závodů zónového mistrovství. Staré auto jsme prodali dalšímu šikovnému jezdci Františku Jírovi, který zatím závodil v autokrosu. Přestup nebude jednoduchý, jak pro mě, tak pro tým. Všichni se budeme učit. Na rozdíl od National1600 je to ,,jiný svět". Auto stavíme přes dva roky a musím říct, že jsem se nemohl dočkat prvního testu. Snažil jsem se hodně pomáhat se stavbou auta, abych auto co nejlépe poznal. Myslím si, že mi to pomůže i v otázce nastavení. Audinka bude nová a v začátcích se to určitě neobejde bez dětských nemocí. Vzhledem k tomu nevím, jestli se zúčastním všech závodů ZSE. V MMČR bych rád odjel všechny závody. Přestupem do nové divize to ovšem nekončí. Přestoupil jsem na střední školu a to je také ,,jiný svět". Uvidíme jestli se mi povede vše dohromady skloubit," říká dále mladý jezdec.
Pro Libora Teješe staršího byla značka Audi jasná volba. "Jako mladý jsem hltal záběry tehdejší skupiny B v rally. Navíc se v současné době servisem této značky do jisté míry zaobíráme. Pořídit kastli pro stavbu auta nám dalo docela zabrat. Náhodou se jedna objevila v inzerátu nedaleko Brna. Největším problémem při stavbě auta je dodávka a výroba dílů na CNC strojích. Dodací lhůty jsou dost dlouhé, navíc na lidi není moc spolehnutí," uvedl Libor Teješ starší.
Co se týče komponentů, vůz Audi A1 Super1600 je osazen prověřenými věcmi. S motorem pomáhali pánové Havlík a Murárik, převodovka je od pana Dohnálka, tlumiče značky Rieger. "Co se týče například převodovky, tak jsme na polovině ceny oproti Sadevu. Navíc pan Dohnálek má všechny díly skladem. Převodovku už dříve ve svých vozech jezdili třeba Jaroslav Kalný nebo Václav Veverka. Na stavbě auta se ovšem podílela celá řada lidí a úpravců, kterým je třeba poděkovat," pokračoval Libor Teješ starší.
Vzhledem k dobrému počasí došlo na ostrý test auta. "Využili jsme letištní plochy nedaleko Prahy. Šlo o první funkční test auta a první dojmy jsou hodně pozitivní. Sezonu bychom rádi zahájili v Mariapócsi při prvním zónovém závodu. V sezoně pak program upravíme podle funkčnosti auta a potřeby vývoje," upřesnil dále Teješ. Konkurentů v divizi Super1600 by se podle posledních informací mělo scházet více než v loňské sezoně. Ku prospěchu českého rallycrossu.