Špatný začátek
"Sezona 2019 pro nás odstartovala katastroficky. První závod na Slovakiaringu začal špatně. Už po cestě totiž stávkoval autobus, takže jsme málem nestihli ani přejímky. Pak přišla havárie, kdy mě rakouská závodnice s mercedesem nesmyslně urazila přední kolo. Zůstal jsem stát na trati a zezadu do mě narazil slovenský jezdec Pavol Zachar. Nemohl za to. Na trati nebylo v prachu vidět ani na metr. Auto bylo na odpis a čekalo nás dost práce dát ho dohromady. Trvalo to téměř dva měsíce. Další závod v Sedlčanech jsme museli vynechat," popsal Aleš Kubík.
Výhra v Sosnové
Smůla ho neopustila ani ve Fuglau. Ve finále ho zastavila prasklá poloosa. Naopak vydařil se mu domácí závod v Sosnové. "Auto fungovalo na jedničku a konečně jsme se mohli radovat z vítězství. Následovaly opět Sedlčany, které mi jezdecky asi sedí nejlépe. Bohužel ve finále v posledním kole vylítla hadice z turba a z další výhry nebylo nic," říká k dalším problémům Kubík. Problémům se nevyhnul ani na posledním závodě v rakouském Melku. "Auto se začalo přehřívat a v semifinále vypovědělo službu," uvedl Aleš Kubík, který tak celkově skončil v rámci republiky na třetím místě divize SuperTouringCars nad dva litry, v zóně mu patřilo páté místo.
Pro příští sezonu zůstává ve stejné divizi i se stejným vozem. "Chceme se co nejlépe připravit na sezonu 2020 a zabojovat o lepší umístění. Rallycross je náš život. Na závěr bych chtěl poděkovat všem, co mě podporují. Hlavně rodině a mechanikům, bez kterých by to nešlo."