Hned dva závody čekaly na úvod sezony na jezdce mistrovství Evropy divize Super1600. Z přihlášených 22 jezdců jich do Španělska dorazilo jen dvanáct. Samozřejmě velkou roli sehrála aktuální situace s koronavirem. Vítězem obou závodů se stal Yuri Belevskiy s vozem Audi A1 týmu Volland Racing.
Premiéra v mistrovství Evropy čekala v Barceloně na Jana Černého s vozem Škoda Citigo týmu Pajr Motorsport. Do semifinále prvního závodu startoval ze druhé řady. Přes velké úsilí se mu nepodařilo postoupit a skončil čtvrtý. Lépe to vypadalo druhý den. V semifinále ovšem Černý chyboval, poškodil zavěšení levého předního kola a jízdu nedokončil. "Očekávání byla velká, ale s výsledky nemůžu být spokojený. Ukázalo se, že jsou místa, kde dokážu být rychlý. Na druhou stranu máme pořád před sebou hodně práce. Čekali jsme, že trať bude mít mnohem větší přilnavost, ovšem dost to klouzalo. Konkurence je obrovská a všichni jedou hodně rychle. Na druhou stranu Belevského jsem letos dokázal v Polsku při zónovém závodě porazit. Nadšený jsem byl z celkové atmosféry, i když se jelo před prázdnými tribunami. Vidět vozy divize Supercar na vlastní oči je skutečně zážitek," řekl po závodě Jan Černý.
Josef Šusta se za volant vrátil po velké havárii v Sedlčanech. Vůz si před startem vyzkoušel při krátkém testu v Bělé pod Bezdězem. V Barceloně skončil v prvním závodě v semifinálové jízdě za Janem Černým na pátém místě. V tom druhém se, i přes to, že dojel semifinále na čtvrtém místě (penalizaci dostal Marius Bermingrud, který Šustu vytlačil těsně před cílem z tratě) dostal do finále, kde obsadil šesté místo. "Ani s jedním ze dvou závodů nemohu být spokojen. Je na mě vidět, že jsem téměř celou sezonu nejezdil a nepřidala tomu ani havárie v Sedlčanech. Ke konci víkendu jsem se už cítil lépe, ve finále se mi ovšem nepodařilo odstartovat a udělal jsem také dost chyb," přiznal Josef Šusta.