Těsně před startem zónového dvojzávodu v italské Maggioře byl zrušen poslední závod na Slovensku. O finále tak přišlo české mistrovství i zóna. Poláci si závod svého mistrovství nahradili ve Slomczynu. Výborný výkon předvedl v Itálii Jiří Šusta, který vzhledem ke svému věku do zónového šampionátu bodovat nemůže, díky třetímu místu v sobotu a vítězství v neděli se ovšem stal mistrem Itálie v divizi Super1600. "Druhý den se mi podařilo zrychlit. Ale nebylo to úplně bez potíží. V jedné z kvalifikací jsem totiž po kontaktu se soupeřem přišel o kolo, takže mechanici měli dost práce. Škoda, že se na startu nesešla větší konkurence," řekl Jiří Šusta.
Další ze svých mnoha titulů si v Maggioře v divizi SuperTouringCars připsal Roman Častoral, který vyhrál oba závody. "V Itálii byla situace vzhledem ke konkurenci poněkud snadnější," uvedl Roman Častoral. O týden později v Polsku se mu povedlo vybojovat jak celkový titul v divizi SuperTouringCars, tak i ten ve stejné divizi do dvou litrů. "V Polsku se jede opravdu rychle a nebylo to jednoduché. Ze čtyř závodů se započítávali tři. Já už v jednom nestartoval, takže mi nezbývalo nic jiného než bodovat naplno. A to se v obou kategoriích povedlo. I když jsem měl v neděli ráno trochu problémy s rychlostí, udělali jsme nějaké změny na autě a pak už všechno fungovalo správně. V Polsku to pro nás byl poslední letošní závod. Uvidíme, jak bude vypadat příští sezona," prohlásil Roman Častoral.
V polském Slomczynu se v rámci testu objevil v divizi SuperCars Aleš Fučík. V sobotu byl aktérem velké havárie, kdy se po výjezdu z joker lapu srazil s domácím jezdcem Macejem Manejkowskim, který šel několikrát přes střechu. Ve finále skončil na třetím místě za vítězným Przygonskim a Staniszewskim. "Hlavním cílem bylo najet další testovací kilometry. Na závodech s námi byl poprvé Jiří Gottwald. V roli inženýra nám předal spoustu cenných rad a určitě se do budoucna nebudu bránit další spolupráci. Trať je záludná především svým povrchem, který je dost kluzký. Doplatili jsme také na nedostatek měkkých pneumatik, protože ty tvrdší evropské se vůbec neohřály a nefungovaly. Přesto jsem s průběhem závodu spokojený, i když máme do Belgie dost práce a oprav na autě," řekl Aleš Fučík.