Jediným jezdcem, který se probojoval do semifinále mistrovství Evropy divize Super 1600, byl z desáté pozice po kvalifikačních jízdách Ondřej Smetana. "S výsledkem závodu jsem spokojen. Nemůžu od začátku jet s jezdci, kteří v Rize testovali a zajíždět podobné časy jako oni. Pomohl nám sobotní déšť, jízda na vodě mi vyhovuje. Z čeho jsem trochu zklamán, je průběh semifinálové jízdy. Jel jsem opravdu dost na hraně a stejně jsem špičce nestačil. Podobně na tom byl také Linnemann, který byl schopný v průběhu sezony vyhrávat. Něco je na těch autech vpředu jinak. Organizačně závod proběhl perfektně. Auto jsem dost poničil na skoku, po kterém nám praskla nám lyžina Jinak auto fungovalo o celý víkend perfektně," uvedl Ondřej Smetana.
Na lepší než třinácté místo pomýšlel v Rize Josef Šusta. Postup do semifinálové jízdy mu utekl o jeden bod. "V Rize jsme byli zhruba před měsícem a půl testovat, takže na závod jsme byli skvěle připraveni, i když trať měla po úpravách trochu jiný grip. Do tréninku jsem mohl vyrazit už s ideálním nastavením a mohl se soustředit pouze na samotnou jízdu. Závod jsem si pokazil ve druhé kvalifikaci, kdy jsem se rozhodl v joker lapu předjíždět a byl z toho náraz do svodidel. Je třeba poděkovat mechanikům, kteří za čtyřicet minut zvládli auto opravit. Měnila se nápravnice, poloosy, řízení...Všechno rozhodovala závěrečná jízda. Myslel jsem si, že když se budu drže za Martonem, který jezdil po celý víkend rychlé časy a nebudu se sním pouštět do zbytečných soubojů bude to na postup stačit. Chyběl však jeden bod. Chtěl jsem si z Rigy odvézt lepší výsledek. O to víc se musím snažit na závěrečném závodě v Buxtehude," řekl Josef Šusta.
Do semifinále neměl daleko ani Václav Veverka (15. místo). "Do lotyšské Rigy jsme jeli především nasbírat cenné zkušenosti na nové trati. V tréninku a první kvalifikaci jsem se vůbec nemohl s okruhem sžít a nebyl jsem schopný najít správný set-up a stopu. Až třetí kvalifikaci považuji za povedenou, nicméně celkové 15. místo není výsledek, který bychom si představovali. Rád bych poděkoval celému týmu za skvělou práci během víkendu."
Bezproblémový závod a devatenácté místo v konečném pořadí obsadil Zdeněk Kučera. "Závod se mi líbil. Trať je hodně rychlá, trochu problémem je velký skok, kdy se auto po dopadu dost láme a ničí. Závod komplikovalo hodně proměnlivé počasí, kdy jsme stáli před startem druhé kvalifikace na suchých gumách a s nastavením na suchu a najednou přišel veliký liják. Chce to více jezdit, protože než se do toho člověk dostane je konec. Jinak jsem spokojen, auto fungovalo po celý víkend bez jediného problému," prohlásil Zdeněk Kučera.
Zklamaný z konečného dvacátého místa odjížděl z Rigy Pavel Vimmer. Ani v jedné z kvalifikací nezůstal ušetřen ran ze strany soupeřů. "Raději se k tomu nechci vyjadřovat," řekl v krátkosti Vimmer.
Marcel Suchý dokázal ve druhé kvalifikaci zajet sedmý čas. Nakonec skončil na 26. místě. "Závod v lotyšské Rize jako takový hodnotím kladně. Výsledek ale není úplně podle představ. Po sedmém místě v druhé kvalifikaci a slibně rozjeté třetí,kdy jsem udělal zbytečnou chybu a připravil se o lepší výsledek, je to málo. Důležité je, že závod od závodu sbíráme zkušenosti na evropské úrovni a ty bychom chtěli zúročit v příštím roce, kdy se budeme chtít zúčastnit kompletního seriálu ve této divizi. Lotyšská trať se mi moc líbila, akorát skok v zadní části měl až moc tvrdý dopad. S tím by se mělo něco dělat. Auto utržilo během závodu, zejména v poslední rozjížďce, nějaké šrámy, ale nic s čím by si mechanici nedokázali poradit."