Elektrifikace rallycrossu má znamenat revoluci v tomto sportu a zájem o ni neúprosně roste. Vůz byl vyvinut a vyroben rakouskou firmou Kreisel Electric v úzké spolupráci se společností Rallycross Promoter GmbH a řídícím orgánem FIA. 500 kW (680 koní) dodávaných do dvou elektromotorů je doplněno okamžitým točivým momentem 880 Nm. Baterie byla speciálně navržena pro optimální rozložení hmotnosti. Dobíjení energie bude spravovat společnost GCK Energy. Jde o řešení na míru, které se skládá z kontejnerů a mobilních nabíjecích bodů. Kontejnery dorazí na každou akci plně nabité (900 kWh). Dobíjet se budou i pomocí solárních panelů.
Čtrnáct elektrických kitů bylo rezervováno novými i stávajícími týmy. K jejich představení dojde v budoucích týdnech a měsících. Zatímco karoserie závodních speciálů se budou lišit, všechna auta budou používat stejné elektrické pohonné ústrojí. Promotér šampionátu společně s FIA, týmy a organizátory závodů přezkoumává formát závodů s cílem zajistit větší možnosti k předjíždění a tím více kontaktů.
"Jsme potěšeni, že s elektrifikovaným mistrovstvím světa, vyrazíme plnou rychlostí do roku 2022. Jako promotér máme zodpovědnost pečovat a rozvíjet tento nádherný sport, abychom zajistili, že bude i nadále prosperovat po mnoho dalších generací. Kromě toho vedeme pozitivní diskuse s řadou výrobců, kteří sdílejí naši vizi a náš závazek plně přijmout klíčové pilíře udržitelnosti - od ekonomických po environmentální a sociální," řekl výkonný ředitel mistrovství světa Arne Dirks.