Toto rozhodnutí dnes bylo odsouhlaseno Světovou radou motorsportu společně s promotérem šampionátu společností IMG, oficiálním dodavatelem speciálního kitu Kreisel Electric a dodavatelem baterií GCK Energy. Všechny strany i nadále zůstávají u původní strategie postavené na nezávislých týmech, které jsou v současné době součástí šampionátu nebo se snaží do něj vstoupit. Cílem je udržitelnost a kontrola nákladů. Prezident FIA Jean Todt poznamenal: „Současná situace vyžaduje, aby byl přechod na elektřinu odložen o jeden rok. Všichni dostanou další čas na přizpůsobení a investování do této nové kategorie."
„Podporujeme rozhodnutí odložit zavedení elektrického rallycrossu až od sezony 2022. V této fázi zůstávají plány na nové mistrovství FIA eRX juniorů, kterého se odložení netýká a práce na elektrifikaci této kategorie budou pokračovat," řekl Paul Bellamy, výkonný ředitel světového šampionátu. "Protože jsme téměř dokončili vývoj elektrického závodního kitu a vložili jsme mnoho energie do tohoto projektu je zklamáním, že příští rok nebudeme moci vidět elektrifikovaná auta v mistrovství světa. Přesto jsme přesvědčeni, že elektrifikace rallycrossu bude i v sezoně 2022 úspěšná," dodal Philipp Kreisel, ředitel společnosti Kreisel Electric.