V rámci divize Super1600 se v rámci republikového a zónového šampionátu nescházela příliš početná konkurence, přesto byly k vidění velmi zajímavé závody plné soubojů. Petr Třešňák skončil v obou šampionátech na čtvrtém místě. "Letošní sezónu hodnotím jako sezónu plnou změn a zvratů. Především uvnitř týmu se konaly největší změny, hlavně se to týká mechaniků. Ale jak se říká, všechno zlé je pro něco dobré. Auto si v dnešní době připravujeme sami. Občas je to boj, protože je to spousta neznámých. Naštěstí jsme obklopeni zkušenými lidmi, kteří nám vždy poradí. Určitě jsme se tuto sezónu nenudili a hodně nás naučila. Nasbíral jsem další cenné zkušenosti a to je velmi důležité. Například v Nyirádu jsem jel v podstatě první závod na vodě, takže i tým makal na nastavení auta. Parádně jsem si osahal jezdecky, jak se změní jízdní vlastnosti. Samozřejmě krůček po krůčku, aby jsem to někde zbytečně nerozbil. V autě se cítím dobře a s ”Dájou” jsme si sedli," říká Petr Třešňák.
V počátku sezony se vozu Volkswagen Polo nevyhýbaly technické problémy. Výborně měl Petr Třešňák rozjetý domácí závod v Sedlčanech, kde do finálové jízdy startoval z nejvýhodnější pozice. Technika ovšem byla proti a vůz přestal v průběhu jízdy fungovat. "Každý závod, který se nepovede vlivem techniky, jezdce a celý tým samozřejmě mrzí. V rozjížďkách se nám dařilo a tak jsme si pro finálovou jízdu zajeli pole position. O to větší bylo zklamání, když ve finále auto vařilo a ztratilo výkon. Sedlčany jsou domácí trať, takže to zamrzí dvojnásob. Je to ale sport, který je hodně závislý na technice. S tím se nedá nic dělat," uvedl Petr Třešňák.
Právě na přípravě na další sezonu tak věnuje tým Atlantik Racing velkou pozornost. "Na autě usilovně makáme. Snažíme se, aby každý komponent plnil svou funkci na 100%. Přes zimu celé auto rozebereme a projdeme všechny systémy, aby jsme závadám, co nejvíce předešli. Největší problém letošní sezóny bylo přehřívání motoru. Poslední závody se to naštěstí nedělo, ale máme ještě pár dílů, které chceme pro jistotu zkontrolovat nebo vyměnit," řekl.
Při nepříliš početné účasti divize Super1600 se znovu otevřelo téma pro sjednocení s divizí STC -1600 v příští sezoně. "Sjednocování divizí je velmi ožehavé téma. Věřím a doufám, že příští rok pojede dostatek aut a toto téma se uzavře. Byl bych rád, abychom jeli tak, jak jsme zvyklí," říká svůj názor sedlčanský jezdec. Plány pro příští rok se příliš neliší od těch letošních. "Chtěl bych odjet celou sezónu MČR. To je základní plán a auto zatím necháme tak jak je. Chceme zajistit správou funkci všech systémů a mít auto plně připravené. Dále bych se na příští sezónu rád vrhnul i do tréninků. Tu možnost jsme zatím vůbec nevyužili a to je jeden z klíčů jak zrychlit. Vybudovat důvěru v auto a sbírat cenné kilometry, které mi dost chybí. S rychlým autem musí zrychlovat i jezdec a to bez trénování půjde těžko. V této divizi jedou kluci opravdu rychle, tak musíme zapracovat i na sobě. Ne jen na autě," uzavřel Třešňák.