V předpisech a řádech je několik změn. Vozy homologované FIA, kterým již skončila homologace, mohly v rámci mistrovství světa a Evropy startovat ještě další 4 roky. Tato lhůta byla nyní prodloužena na 8 let. Některá auta se tak nyní mohou do šampionátu vrátit. Například Citroën C2 je nyní opět způsobilý pro EuroRX3 (konec v roce 2023), nyní může startovat až do sezóny 2027. VW Polo (2024 -> 2028) a Renault Twingo (2025 -> 2029) mohou v EuroRX3 soutěžit déle.
Další změnou je formát závodů. Kvalifikace mistrovství světa a mistrovství Evropy se mohou konat společně. Po kvalifikaci se pořadí oddělí a následovat budou samostatná semifinále a finále. Pořadí do první kvalifikace se losuje, do druhé se startuje podle pořadí v té první, v dalších podle té předchozí. Bonusové body za kvalifikace získávají první tři jezdci (3-2-1 bod), následně se body rozdělují až po finálových jízdách. Vítěz bere 25 bodů.