Premiérový závod v mistrovství Evropy zaznamenal v Maďarsku Libor Teješ. Podařilo se mu vyhrát jeden z tréninků, dvě rozjížďky ale nedokončil a do semifinále tak šel z nevýhodné pozice. K postupu do finále mu nakonec chybělo sedm desetin vteřiny. Celkově obsadil osmé místo. „Můj první závod mistrovství Evropy je za mnou a do teď tomu nedokážu uvěřit. Evropa pro mě a náš tým byla (a stále je) ta nejvyšší soutěž, které jsme se mohli zúčastnit a už od začátku mého vstupu do rallycrossu to byl můj velký sen. Jezdil jsem se dívat, fandit a obdivoval jsem jezdce, jak jsou rychlí a profesionální. Takže vlastně můžu říct, že po velkém úsilí a tvrdé dřině se můj sen splnil,“ neskrýval nadšení Libor Teješ.
Žádné konkrétní cíle si před Maďarskem nedával. „Neměli jsme žádné cíle na umístění, jeli jsme si to pořádně užít. Co mě ale překvapilo, že s jezdci, které jsem obdivoval, dokážu držet krok a dokonce být i rychlejší, než oni. Hned v prvním tréninku jsem zajel nejrychlejší čas a v ten moment jsem si uvědomil, že mám šanci i do závodu nějak promluvit. V druhém tréninku nás potkal technický problém a ten jsme nestihli vyřešit do první kvalifikace. Díky mému týmu, který tvrdě pracoval a vše jim šlo od ruky, jsem vděčný, že jsem stihl nastoupit do druhé kvalifikace,“ popsal problémy Teješ.
V Nyirádu měl najeté nějaké kilometry ze zónových závodů. Nemusel tak složitě hledat jízdní stopu. „I když jsme časově byli rychlí, tak vím, že mám i nějaké rezervy. Musím zdokonalit rychlé rozhodování se na trati, taktiku a komunikaci s mým spotterem. V Q4 jsem udělal velkou chybu s vjezdem do jokeru, která mě potrestala hned a skončil jsem s autem ve zdi. Naštěstí se zázrakem autu nic nestalo, ale rozjížďku jsem nedokončil a do semifinále jsem startoval z poslední řady. V semifinále jsem bojoval, co to šlo, ale do postupu do finále mě dělila necelá sekunda. I tak jsem dojel s velkým úsměvem na tváři, protože jsem si celý závodní víkend užíval. Vše jsme zvládli na jedničku, ale taky díky pomoci našich kamarádů, kteří s evropskými závody už zkušenosti měli a pomáhali nám se na první závod připravit. Tímto jim mockrát děkujeme. Teď se soustředíme na další závod do Belgie a čeká nás opět spoustu práce dát auto do pořádku, aby bylo připraveno zase na 100 %," řekl český jezdec.