U zrodu nové éry rallycrossu nebude chybět ani loni nejúspěšnější tým Hansen World RX. Sestava zůstane stejná jako v předchozím ročníku. Jen vůz Peugeot 208 WRX už nebude pohánět benzin ale elektromotor. Tým, který získal tři značkové tituly, budou opět reprezentovat Timmy a Kevin Hansen. Vozy jsou vyvíjeny především v týmovém zázemí ve švédském Götene.
"Jedná se o největší projekt, který jsme kdy udělali. Je to pro nás všechny velmi nové a vzrušující a je to trochu podobný pocit, jako když jsme v roce 1993 poprvé vstoupili do rallycrossu s pohonem všech kol. Tehdy jsme spoustu věcí nevěděli a s přechodem na elektrickou techniku se spoustu věcí učíme od nuly i nyní," řekl šéf týmu Kenneth Hansen.
"Od roku 2018 jsme mluvili o elektrickém rallycrossu v mistrovství světa a konečně se tak stane. Elektrické kity dorazí do Hansen Motorsport již brzy. Je to úžasná věc pro rallycross po technické stránce od FIA a promotéra. Myslím, že to bude ještě zajímavější než si lidé dokáží představit," prohlásil Kevin Hansen.
"Mistrovství světa v rallycrossu je místo, kde jsem vybudoval svou kariéru a dalo mi to několik úžasných příležitostí. Konkurence ve světovém rallycrossu je obrovská, ale právě to nás žene dál. Věřím, že do nové sezony vstoupíme velmi silní. Pro naši rodinu je přirozené hledat řešení, jak být co nejvíce konkurenceschopní, zejména v rallycrossu. Pro rok 2022 jsme všichni nesmírně motivovaní. Je to velký krok novým směrem. Jsem šťastný, že mohu být součástí, závodit s extrémně rychlými vozy na skvělých tratích proti nejlepším jezdcům a týmům na světě. Nic lepšího opravdu neexistuje," uvedl Timmy Hansen.